Jump to content

Public ventrilo


Scratzy
 Share

Recommended Posts

Är ju inget fel på 2.3.0 heller

Är inget fel på någon av dem, men det är skönare att hålla sig till en klient så man slipper byta runt så fort man ska joina en annan server (ja, jag har VentriloMIX). De servrar jag använder just nu är alla 2.1, så jag skulle bara orka använda denna server om den också var 2.1. :naughty:

Trevligt med folk som hostar gratis, hur som helst. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är inget fel på någon av dem, men det är skönare att hålla sig till en klient så man slipper byta runt så fort man ska joina en annan server (ja, jag har VentriloMIX). De servrar jag använder just nu är alla 2.1, så jag skulle bara orka använda denna server om den också var 2.1. :innocent:

Trevligt med folk som hostar gratis, hur som helst. >_<

Felet med 2.1 är att Ventrilo har kontaktat diverse hosts som hostar 2.1 servrar och hotat att stämma dem, och det är extra farligt nu då de har verksamheter i sverige också. Till exempel Playstar har blivit tvungna att byta.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Felet med 2.1 är att Ventrilo har kontaktat diverse hosts som hostar 2.1 servrar och hotat att stämma dem, och det är extra farligt nu då de har verksamheter i sverige också. Till exempel Playstar har blivit tvungna att byta.
Varför får man inte hosta 2.1? Och varför får man i så fall hosta 2.3? :innocent:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...