Jump to content

Vad göra?


Wallsten82
 Share

Recommended Posts

Jag tror fan jag har gjort allting som ni nämner här i tråden. Plus att jag har 100% med alla goda vänner i spelet och vunnit alla små minispel mot dom. Men jag har fortfarande inte 100% i självaste spelet, och jag vet fan inte vad jag har missat. Vet ni? Vad mer behövs göras? Jag blir deprimerad.

Har du hittat alla random personer? Alltså de man stöter på i en del uppdrag som man sedan kan möta på vissa ställen,

finns en seriemördare också som är omtalad i Liberty Citys media genom spelet, man möter honom två gånger

.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du hittat alla random personer? Alltså de man stöter på i en del uppdrag som man sedan kan möta på vissa ställen,

finns en seriemördare också som är omtalad i Liberty Citys media genom spelet, man möter honom två gånger

.

Just det. Jag kan inte bestämt säga jag men jag är däremot 99% säker att jag faktiskt gjort det. Om den här snubben du spoilertaggat är Eddie Low så har jag stött på han också. Nej jag är ganska så säker på att jag mött allihopa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just det. Jag kan inte bestämt säga jag men jag är däremot 99% säker att jag faktiskt gjort det. Om den här snubben du spoilertaggat är Eddie Low så har jag stött på han också. Nej jag är ganska så säker på att jag mött allihopa.

Yes, that's the man. Okej, jag fick walkthrough-boken på köpet när jag förhandsbokade spelet, kan vara mysig när man vill hitta en del grejer men har inte försökt uppnå 100% än. Har inte kunnat spela på ungefär en och en halv månad heller då jag fick red ring of death, inväntar support från Microsoft. Det sista jag hann göra var att klara storyn + göra alla assassin-uppdrag, hehu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...