Jump to content

GTA3 film


Mortalis
 Share

Recommended Posts

Jag har arbetat med att göra lite GTA3 filmer, det finns just nu två stycken små samples på min hemsida om någon vill titta och kommentera. Hela versionen kommer att släppas i Xvid format för bättre kvalitet och liten plats.

Adressen till sidan är: http://medlem.spray.se/mortalis/gta3.html

Kommentera gärna och hör gärna av er om ni är intresserade av en full version av filmen (om ca. 7 minuter just nu). Den är under utveckling just nu, så passa på att påverka :)

Mvh. Mortalis

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

hackar tyvär så mycke när jag skall se den så jag kan inte dömma den än. :'(

men kan man inte ta bort "map and blips" och "HUD" som man kan på vice city ??

det skulle ju lungt bättra filmen !!

jo det borde gå... men det är lite jobbigt, man måste typ göra massor bilder transparenta...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, roligt med så mycket respons ;)

Programmen jag använt är ju då: Fraps (www.fraps.com) för att spela in sekvenserna.

Sedan komprimera ja dem med VirtualDub, sen editera med Adobe Premiere 6.5. Tar en hel del tid, men klart värt det :P

Fler samples kommer ju upp sen när jag har lagt på fler effekter. Ursäktar den dåliga kvallen på filmerna eftersom det är VCD bara, ville att de ska rulla på alla datorer :shifty: Som sagt, fullverren kommer i Xvid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt svårt att säga. Har just nu en Beta klar om man säger, lite fler effekter pålagda och totalt 7 minuter lång, funderar på att lägga in fler eller byta ut ett par klipp. Tänkte arbeta fram en beta2 imorgon.

Tackar för alla kommentarer, jätte roligt att höra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...