Jump to content

GTA3 film


Mortalis
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)

Klicka på ladda ner, sen så högerklickar du på länken som kommer upp där och väljer spara mål som/save target as. Sen är det oerhört många som försöker ladda ner den just nu så de kan vara mycket trafik :D

Redigerad av Mortalis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt, för er som inte kommer in på sidan eller sådär, jag sitter på Quakenet, kanal #gta3movies på IRC, ladda ner mIRC programmet annars från www.mirc.com om ni inte har det, besök mig på DC (hatric.dyndns.org) med 5gb min share och 1-2 slots för Telia, kolla efter [OP]Mortalis >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"... Servern klarade inte trycket från nerladdningarna...".

Går det inte dela upp filmen i 3x50 mb och skaffa 3 konton hos spray?

På linux.se har jag även ett shell-konto där jag får lägga upp ca 1 GB (det finns ingen direkt gräns...).

Men som jag sa tidigare så är trafiken ett problem, jag kanske inte kan tillåta mer än 3 downloads/dag om jag inte vill bli utkastad därifrån...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det är klart att man kan skaffa 3st konton hos spray, men det är ju rätt jobbigt :mellow:

Lättare om ni bara besöker mig på irc eller på DC, om nu inte sidan fungerar vill säga. Om ni nu känner någon som vill hosta, eller något ställe som e gratis med gott lagringsutrymme (ca 200mb iaf) så får ni ju gärna skicka mail/pm till mig om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit, nu (till slut) har även jag sett filmen - iaf dom två första delarna *håller på att ladda ner hela* - och j*vlar i mig vad grymma dom är!!

Du är ju ett riktigt proffs på att redigera och klippa..!

Har du testat att skicka in filmen till Rockstar eller någon?? Dom kanske vill använda den i något sammanhang..?! :ermm::rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit, nu (till slut) har även jag sett filmen - iaf dom två första delarna *håller på att ladda ner hela* - och j*vlar i mig vad grymma dom är!!

Du är ju ett riktigt proffs på att redigera och klippa..!

Har du testat att skicka in filmen till Rockstar eller någon?? Dom kanske vill använda den i något sammanhang..?! :huh::huh:

Vet inte om det är så smart att skicka in till Rockstar Games eftersom jag använder mig av illegal musik, skulle kanske inte vara så smart, annars skulle man ju tänkas göra det :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...