Jump to content

Hjälp!


emoz
 Share

Recommended Posts

Tjenare igen!

har problem nu igen.. vad ska jag göra nu?? jag har gjort alla riktiga uppdragg( såna som typ Ricardo Diaz och Avery Carrington), har klarat alla uppdrag på uppdrag

på Kaufmans Cabs, Printworks, Pole Position, Telefonuppdrag, Filmstudion, Umberto Robina, Hon där feta tanten,Love fist och mc-gänget.

HJÄLP mig!!

Mvh

Emil

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 11 months later...
Hej! Kan ni hjälpa mig med uppdraget Dildo dodo, jag klarar det inte. Jag vet inte hur man får upp sitt savegame så berättar hur man ska göra så fixar jag det och sen kan ni göra uppdraget. Tack på förhand! :P

Under rutan som du skriver i när du postar ett inlägg finns knappen "Browse" klicka på den, leta fram din sparfil, klicka på upload. Svårare än så är det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenare igen!

har problem nu igen.. vad ska jag göra nu?? jag har gjort alla riktiga uppdragg( såna som typ Ricardo Diaz och Avery Carrington), har klarat alla uppdrag på uppdrag

på Kaufmans Cabs, Printworks, Pole Position, Telefonuppdrag, Filmstudion, Umberto Robina, Hon där feta tanten,Love fist och mc-gänget.

HJÄLP mig!!

Mvh

Emil

Tror du måste köpa fler fastigheter samt klara dess uppdrag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte meningen att vi gtasajtare ska göra alla uppdrag åt dig. Försöker du ens överhuvudtaget med uppdragen? Eller lägger du bara upp dom så vi kan göra uppdragen åt dig? Försök själv.

Eftersom jag ändå kommit så här pass långt i spelet borde du fatta att jag har klarat de flesta uppdrag. De enda jag inte har klarat är Dildo dodo och Checkpoint Charlie. Och bara så du vet har jag nog försökt otaliga gånger med både uppdragen men ändå inte klarat dem, därför bestämde jag mig för att kolla på internet efter några tips med hur jag ska göra men då fann jag den här sidan där man kunde få hjälp med sina uppdrag och då tänkte jag att jag kunde använda den tjänsten för de uppdrag jag VERKLIGEN har svårt med och försökt klara många gånger men ändå inte klarat. Om du inte har lust att hjälpa mig med det här uppdraget är det okej för mig men det finns faktist dem är så pass snälla och tar sig tid att hjälpa mig men om du inte vill så är det så bara, vad kan jag göra åt det.

Btw. Tack Umberto för att du hjälpte mig med Dildo dodo. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...