Jump to content

Helikopterjakten med Little Jakob


kompis
 Share

Recommended Posts

Usch de känns som jag har kört fast ordentligt i spelet nu.. Är på uppdraget när man man blir uppringd och åker till Little Jackob i Nortwood och åker iväg med en heliktopter och ska jaga en annan helikopter som finns över vatten mellan Manhattan och Broker.

Jag hinner fan inte.. tappar bort den. Har övat som som fan men misslyckas ändå.

Håller rätt fattning på kontrollen så jag kan svänga rätt och så. Någon gång hinner jag ifatt helikoptern tills den vänder in över Manhattan men där är det helt kört.

Finns det några knep här?

Hur gjorde ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch de känns som jag har kört fast ordentligt i spelet nu.. Är på uppdraget när man man blir uppringd och åker till Little Jackob i Nortwood och åker iväg med en heliktopter och ska jaga en annan helikopter som finns över vatten mellan Manhattan och Broker.

Jag hinner fan inte.. tappar bort den. Har övat som som fan men misslyckas ändå.

Håller rätt fattning på kontrollen så jag kan svänga rätt och så. Någon gång hinner jag ifatt helikoptern tills den vänder in över Manhattan men där är det helt kört.

Finns det några knep här?

Hur gjorde ni?

Det är ju inte så svårt, finns inga knep direkt skulle jag tro utan handlar bara om att ha hyfsad kontroll på helikoptern. Kör nån gång till så lär du nog klara det =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tusan har du för styrning?

B gör att du i speciella jagningsuppdrag låser målet visuellt, alltså att kameran fokuserar på det du jagar trots att bilen fortfarande syns. B låter dig ju vanligtvis i freeroam ändra till filmvy.

Kanske var lite otydlig först men menade det som Jazz sa! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...