Jump to content

Fotografera i Liberty City, som vilken turist som helst :)


kompis
 Share

Recommended Posts

Hello.

Jag besökte nyss Frihetsgudinnan, eller Statue of Happiness som hon heter i Liberty City. Fick en fin turisttröja med Frihetsgudinnan på och grejer. Såna här saker som man måste göra när man besöker New York, även om man är en gangster som Niko Bellic.

Men när jag stod där med frihetsgudinnan framför mig för första gången så tänkte jag att fan, man borde kunna ta foton för sånna här speciella ögonblick, som vilken turist som helst hade gjort i det läget.

Är det möjligt på något sätt? Inte hittat kamera på mobilen, men kan man köpa kamera någonstans kanske? Går det på något sätt? Vore ju kul om man kunde lägga ut bilderna via Xbox Live sen och sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej en miss från Rockstar att man inte kan ta kort med mobilen.

Men VAR i mobilen hittar jag mobilfunktionen? Jag skicka en bild på nått läckert stripluder till little J, så han bli vänn med mig igen >_<

Har du Whiz-mobilen då? (den med färgskärm), isåfall är det bara bläddra neråt i mobilens meny

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du Whiz-mobilen då? (den med färgskärm), isåfall är det bara bläddra neråt i mobilens meny

Nej jag har den som jag alltid haft. Minns inte om Roman gav mig den redan nere i hamnen när jag kom till Liberty City eller nått.

Var får man tag på Whizzmobilen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...