Jump to content

Infernus


KIDDAN
 Share

Recommended Posts

Behöver hjälp någon som vet hur man hittar infernusen har fått den av Bernie men går det att hitta den sen?

var isåfall skulle bli jätte glad om någon visste :w000t:

:S det är inte multiplayer.. men sista uppdragetmed bernie du får infernus det kommer ju en gps vart du hittar den sen när du hittat bilen så är den din..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flyttade tråden.

Bilen Infernus går inte att hitta någonstans i staden förrän du får den av Bernie, därefter åker Infernusbilar omkring i de rika kvarteren av staden. Algonquin brukar ha rätt mycket bilar i söder, och kanske en del i norra Alderney också. :w000t:

Inte? Jag är relativt säker på att jag sätt Infernus åka omkring i staden innan jag fick bilen utav Bernie.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske men jag leta ju på torsdagen till tisdan så alla kanske blev för fulla för att köra? :w000t:

Hehe. Jag vet ju som sagt inte, och det var bara ett tips på hur R* kanske gjort. Men kolla i Algonquin. Gärna nära vattnet, på de lite större vägarna. Det är där jag sett dom som oftast.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Infernus kan du få innan sista uppdraget med Bernie. Infernus började dyka upp för mig på olika ställen efter det att man kirrat den åt Brucies vän, Stevie. Och det är innan Bernies sista uppdrag :naughty:

Där ser man, det hade jag ingen aning om. Jag bara märkte att sportbilar började dyka upp i tusental efter att jag fått bilen, och jag menar inte det gamla problemet att alla bilar plötsligt är samma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...