Jump to content

Forumfest i sommar!


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 426
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ska man komma dit under ett alias eller?

Kanske komma som Henkibojj eller Umberto... <_<

Det kommer inte bli så lyckat att komma som någon av de deltagarna. Vi är X antal personer som träffat Henkibojj och vet hur han ser ut. Du skulle bli bortgjord direkt.

Ingen vet i och för sig hur Umberto ser ut, men å andra sidan så tror jag inte att Umberto skulle dyka upp för all pappersmassa i Skärblacka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

O RLY?

Mjo men alla som vill från GTAsajten är förmodligen välkomna så länge man hängt här en tid och inte är ökänd för att ställa till med problem. Sen kan jag såklart inte ta emot hur många som helst, runt 15 pers är enligt mig lagom men jag tror inte det kommer så många fler?

Men Cyprez tycker jag är välkommen, skulle gärna röka en cigarill med denna knäppgök.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo men alla som vill från GTAsajten är förmodligen välkomna så länge man hängt här en tid och inte är ökänd för att ställa till med problem. Sen kan jag såklart inte ta emot hur många som helst, runt 15 pers är enligt mig lagom men jag tror inte det kommer så många fler?

Men Cyprez tycker jag är välkommen, skulle gärna röka en cigarill med denna knäppgök.

Beror fortfarande på datum och om jag är önskad. Jag orkar inte fly över hela landet bara för att hänga, det ska vara någon jag vill träffa där som också vill träffa mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror fortfarande på datum och om jag är önskad. Jag orkar inte fly över hela landet bara för att hänga, det ska vara någon jag vill träffa där som också vill träffa mig.

Jag vill träffa dig. Så, nu har du inget val.

Klart man hänger på, Öland ligger i sommarens planer vill jag minnas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så här ligger det till ang min bil och ev körning, för det första är jag helt klart på, men min bil är helt smälld, fronten är skev och den står just nu på verkstan och kommer säkert stå där ett bra tag till.

Men oavsett forumfest eller ej, så kommer jag behöva en bil i sommar, ny, begagnad, lagad, lånad, spelar ingen roll, bara jag har en bil men frågan är bara när jag får den, och får jag tag i en bil lagom till festen så ställer jag upp på att köra (om jag blir bjuden av The Dude vill säga <_< ) och om jag får ledigt, men är det över en helg borde det inte vara några problem.

Så ligger det till just nu, återkommer i ärendet när jag vet mer.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo men alla som vill från GTAsajten är förmodligen välkomna så länge man hängt här en tid och inte är ökänd för att ställa till med problem. Sen kan jag såklart inte ta emot hur många som helst, runt 15 pers är enligt mig lagom men jag tror inte det kommer så många fler?

Men Cyprez tycker jag är välkommen, skulle gärna röka en cigarill med denna knäppgök.

Vi alla är väl knäppa då någon annan får ordet..

Jaja, jag förstår din feelings för mig. Jag är dock en väldigt lugn och sansad person som inte ställer till med bråk, även om du tror att jag blåljuger nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, skulle vara jäkligt trevligt att träffa er alla, då ska jag försöka bevisa att jag inte är så tråkig och jobbig som jag verkar. :D:D

Nu till frågan. The_Dude, finns det någon channs att man skulle vara välkommen i din trädgård? :blink:

Jag har ju redan skrivit

Mjo men alla som vill från GTAsajten är förmodligen välkomna så länge man hängt här en tid och inte är ökänd för att ställa till med problem. Sen kan jag såklart inte ta emot hur många som helst, runt 15 pers är enligt mig lagom men jag tror inte det kommer så många fler?

Den enda bannade personen är ERROL eftersom jag verkligen inte gillar honom och tror att han skulle förstöra tillställningen. Sen om han vill komma till Öland och bo någon annanstans är det såklart okej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den enda bannade personen är ERROL eftersom jag verkligen inte gillar honom och tror att han skulle förstöra tillställningen. Sen om han vill komma till Öland och bo någon annanstans är det såklart okej.

Jag blir smickrad. Men tror inte jag orkar åka ner heller, är typ 60-70 mil tror jag? från Gävle.

Föresten, vad är det för trädgård du har? (har inte läst igenom så noga)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...