Jump to content

Behöver hjälp :(


nikq
 Share

Recommended Posts

Om man är under 18 behöver man en vuxens tillåtelse och en vuxen som "reggar" sig för att typ ha koll på det.

Som damen sa.

-------------------

Farsan var mer intresserad av PS3an än jag i början så han gjorde ett account på en gång, därför har jag inte stött på det där problemet riktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jasså? då tar ja bara min brors födelsedag..

men det räcker med att registrera sig i ps3 eller måste man göra det i deras hemsida ochså?

kostar det ngt?

gratis att ladda ner demos o sånnt:P?

1. Ja, det tror jag.

2. Nej, ingenting.

3. Allt är gratis så länge det inte står något annat, tar dem betalt så behöver dem ju massor av uppgifter ändå, och det lär du märka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan man få hjälp snälla!! vill köra gta ONLINE!!

Ska försöka göra en liten guide eller något.

1. du har valt master account

2. Du skriver in din email och VÄLJER ett lösenord som är minst 6 bokstäver och 1 Siffra

3. Du väljer ett Online ID, det som folk sen addar för att få dig i sin lista och det som folk ser.

4. Du loggar in på din email och jag vet inte om man måste aktivera det, tror dock inte det, men där finns sedan alla dina uppgifter.

Lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja har inget inloggings skit :S?

menar du användare saken? vet inte ^_^ för jag behöveraldrig logga in eller så.. bara sätter på ps3 o spelar.

Du måste ha registrerat dig för att komma till master/sub-konto menyn. Du skriver helt enkelt in fel mail/lösen, då det inte är samma som du har på MSN (Om du nu inte har registrerat dig på PSN med exakt samma uppgifter)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...