Jump to content

Seriemördaren


Cyper
 Share

Recommended Posts

Ni har förmodligen läst (och kanske hört på radio) att det går en seriemördare runt om i LC. Tydligen så skall han även stå vid en gränd nära Auto Eroticar i Alderney. Han ska sedan be om skjuts och avslöja massor av otrevliga detaljer. Kollade runt där på natten men fann han inte. Vet inte exakt var han tydligen skall vara heller, utan bara att det är runt det området.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

*Suck* kanske ännu en ny Leatherface?

Probably...

Såg lite på internet i IV då och såg att det var en seriemördare. Tror det är som i San andreas att det sägs vara personer i spelet men som egentligen inte finns. Visst är det lite spännande att leta efter dom men med all sannolikhet så finns inte denna person heller i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet ej om det är sant men jag har läst ett par gånger i Liberty Tree om en seriemördare.

Visst kan det vara så, men ska han då sticka ut från dom andra personerna som finns i spelet? Tror det är en sån sak man ska ha som lite tidsfördriv och som ska starta lite diskussioner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Visst kan det vara så, men ska han då sticka ut från dom andra personerna som finns i spelet? Tror det är en sån sak man ska ha som lite tidsfördriv och som ska starta lite diskussioner.

Det skall tydligen ploppa upp en sån där vännikon då man kommer nära honom.

Skulle faktiskt inte förvåna mig om han finns med. Förvånar mig inte alls att Rockstar sprider ett rykte om en seriemördare.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som träffar sig själv i en gränd? Scary shit

Hahahahaha :confused:

Slänger in en liten edit, såg att ni sa något om vilken stad man börjar i, Jag vill veta vilken stad som motsvarar vilken, tex den man börjar i namnet på den och sen namnet på riktigt, väldigt tacksam för svar på det :)

Redigerad av MiRRe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan träffa honom när man har gjort storyn tror jag men kanske innan jag vet inte.

Åk till gränden vid auto eroticcar i alderny vid 22 tiden så står han där! Han är vekligen helsjuk!

Sen dagen där på vid samma tid ungefär så kan man träffa honom i korssningen av aspdin och cookerel i en gränd nära där.

Redigerad av BTBoresund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan träffa honom när man har gjort storyn tror jag men kanske innan jag vet inte.

Åk till gränden vid auto eroticcar i alderny vid 22 tiden så står han där! Han är vekligen helsjuk!

Sen dagen där på vid samma tid ungefär så kan man träffa honom i korssningen av aspdin och cookerel i en gränd nära där.

Hmmm, någon som kan bekräfta? :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack så jätte mycket :confused: Ville ha koll på städerna lite :)

Igentligen är det inte städer, utan snarare "boroughs" alltså stadsdelar. Precis som i riktiga New York :P

Kanske seriemöraden inte alls är någon ny Leatherface? Vill endå se minst en bild av honom innan jag tror helt på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igentligen är det inte städer, utan snarare "boroughs" alltså stadsdelar. Precis som i riktiga New York :confused:

Kanske seriemöraden inte alls är någon ny Leatherface? Vill endå se minst en bild av honom innan jag tror helt på det.

Säger städer för att göra det lättare för mig själv :)

Jag skulle också vilja se en bild på honom, är han med så hade det varit rätt skoj, om någon bekräftar med bild så tror jag på det. Men bilden måste såklart verkligen visa att det är han och inte någon random.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...