Jump to content

Kostym och "smart shoes"


V-Master
 Share

Recommended Posts

behöver lite hjälp här me en grej ska gö uppdrag ve packie men de står hela tiden ja måste ha kostym me slips å "smart shoes"

har kostym å finbyxer å har även den där slipsen men kommer upp hela tiden att ja måste ha de där sakerna de skor ja har e finskor e de det som e felet?? kan inte gå vidare i spelet först ja komemmr in te honom

snälla hjälp mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

behöver lite hjälp här me en grej ska gö uppdrag ve packie men de står hela tiden ja måste ha kostym me slips å "smart shoes"

har kostym å finbyxer å har även den där slipsen men kommer upp hela tiden att ja måste ha de där sakerna de skor ja har e finskor e de det som e felet?? kan inte gå vidare i spelet först ja komemmr in te honom

snälla hjälp mig

Köp skor från Perseus (?) så är det lungt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dålig trådtitel, dubbelt upp. "Hjälp med ett uppdrag" är absolut inte tillräckligt för att vi ska veta vad du vill ha hjälp med, och jag ser verkligen ingen orsak till att varna för spoilers. Läs spoilertråden så vet du när och hur man varnar för spoilers.

Döpte om nu, nästa gång låser jag bara.

Har du verkligen testat alla skor?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dålig trådtitel, dubbelt upp. "Hjälp med ett uppdrag" är absolut inte tillräckligt för att vi ska veta vad du vill ha hjälp med, och jag ser verkligen ingen orsak till att varna för spoilers. Läs spoilertråden så vet du när och hur man varnar för spoilers.

Döpte om nu, nästa gång låser jag bara.

Har du verkligen testat alla skor?

Varför tänker du inte varna för att folk spoilar? Gör du det inte så blir det som vilken annan skitgrej som helst. Under ungefär 10 minuter i IV-delen av forumet har jag blivit spoilad ett antal gånger. Men varför rapportera om ni inte tänker göra någonting åt saken?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför tänker du inte varna för att folk spoilar? Gör du det inte så blir det som vilken annan skitgrej som helst. Under ungefär 10 minuter i IV-delen av forumet har jag blivit spoilad ett antal gånger. Men varför rapportera om ni inte tänker göra någonting åt saken?

Hittills har vi fått två (2) rapporter om spoilers sen vi tillsattes, och det var ett och samma inlägg som rapporterades. Plus nån äldre post som inte hade diskussionsunderlag utan bara småspoilers.

Däremot har jag faktiskt redan varnat Robban380 för en spoiler utan tillsägelse innan. Jag vet inte vad du menar med "varför rapportera om ni inte gör nåt" när vi inte har några rapporter och speciellt ingen från dig.

Henkibojj menade ju att det inte var någonting att spoila om.

Exakt. "Whoawhoawhoa!!! SPOILER! Jag vet inte vilka kläder jag ska ha!! OMGOMG!" :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...