Jump to content

Mitt Playstation 3..


DizzY
 Share

Recommended Posts

Ja, såhär e läget; i torsdags så åkte jag in till malmö till min syster för att hälsa på där och drog med mig ps3an för att man skulle få spela lite på en bättre tv. och med gta iv så skulle de sitta perfekt ju! kommer dit, kopplar upp ps3 på 40" HDtv, och för första ggn kopplar jag in ps3an med en HDMI kabel, och körde på 1080p!!! vackert säger jag bara! men när jag gjorde detta så vill jag påpeka att ps3 "ändrade" någon inställning själv, ang HDMI;n.

och nu e jag hemma, inte spelat sen fredags, och idag när jag skulle koppla in den här hemma, på vanlig tv, så får jag inte fram någon bild!??? :P

först trodde jag att de va för den va inställd på HDMI, och fixade en HDMI kabel som jag lånade av kompis. och kopplar in ps3an där uppe på HD teven, men de hände inget ändå? men vår HD teve stöder bara 780p (eller vad det är? ) kan detta va orsaken? måste jag till syrran igen och ändra inställningen? eller är något fel på mitt ps3? :)^_^

hoppas det finns någon som kan hjälpa mig! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...&start=1320

Fråga där istället. Den tråden är till för sådana frågor också.

jo jag vet om den tråden, men detta kändes som en rätt viktig fråga som jag heeelst vill ha hjälp med så fort det går.

och om jag hade ställt frågan där inne så hade frågan försvunnit rätt kvickt. därför skapade jag en ny tråd! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

There you go

Jag behöver akut hjälp! :D:)^_^:P:(

Jag spelade GTA IV på mitt PS3 i våran lägenhet i stan för några timmar sen, på en LCD skärm. allt gick utmärkt osv, nu när jag tog den till våran sommarstuga, där vi har en tjock-tv och kopplade in den med den tillhörande sladden med gul, vit och röd uttagen, så händer ingenting. Ingenting på dom kanalerna som tex PS2 och boxern brukar vara. Vad fan är felet?

Hjälp, tack!

När du startar konsolen, håll inne "On"-knappen i fem sekunder så återställer du inställningarna. Annars skickas fortfarande bilden och ljudet genom den kabelutgången du inte använder.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...