Jump to content

GTA IV ÄNTLIGEN SLÄPPT!


SweBay
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

berätta känslan att äntligen kunna putta inn skivan och kunna njuta av spelet?

Jag förreslår att du håller käften, om du inte vill ha en käft smäll.

Kärringen på Elgiganten vägrade sälja spelet till mig, eftersom jag är under 18.. :)

Man undra när de ska lära sig att de bara är rekommendationer. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förreslår att du håller käften, om du inte vill ha en käft smäll.

Kärringen på Elgiganten vägrade sälja spelet till mig, eftersom jag är under 18.. :)

Man undra när de ska lära sig att de bara är rekommendationer. :)

Hahah, du får väl be någon "köpa ut" :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Be dom ringa till din pappa/mamma och fråga om du får köpa spelet. Brukar fungera.

Då måste jag åka till Elgiganten igen, så nej.

Jag väntar några timmar och sen ringer jag till min far, och så åker jag upp till elgiganten och där träffar jag min pappa och vi köper spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förreslår att du håller käften, om du inte vill ha en käft smäll.

Kärringen på Elgiganten vägrade sälja spelet till mig, eftersom jag är under 18.. :)

Man undra när de ska lära sig att de bara är rekommendationer. :)

Sådär var de för mig med när ja köpte san andreas på realisen, men ja sa bara att de kunna ringa till farsan så de kunna få de bekräftat , och de gjorde dom :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bwaha! That made me crack up

@ gamemaster: Är det inte värt att åka till Elgiganten för att få IV? Eller du kanske bor flera mil från närmsta affär?

Jo, det är värt det.

Och en lite stund efter jag skrev det där meddelandet så åkte jag och köpte spelet.

Och nu spelar jag det..

Redigerad av gamemaster
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inga spoilers i min text

Så sjukt ovant. Att lära sig kontrollerna kommer verkligen ta tid. Första gången höll jag på göra massa saker som jag knappt förstog. Nu har jag spelat ett litet tag och det känns riktigt bra. Inte galant, men det kommer nog. Har redan varit med om ett par "magiska ögonblick" som jag kommer berätta om i andra tråden. Värt att nämna är hur underbar grafik det trots allt är, den är faktiskt riktigt bra och detaljrikedomen, hujj! Men bilstyrningen och bilfysiken är helt sjukt realistiskt men svår. Det är inga plastbilar längre, men samtidigt så får man använda handbromsen mer än någonsin för att kunna svänga i högre farter. Men jag har inte ens gjort första uppdraget. Har bara cruisat runt i staden i cirka två timmar och ändå känns det fantastiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...