Jump to content

Ny "Officiell" trailer släppt


Weener
 Share

Recommended Posts

Niko är riktigt grym. Var hemma hos brorsan som sitter på flashad box och lirade det lite idag. Kan säga att man gillade Niko direkt efter bara några uppdrag :o

Måste praise'a körningen också, sååå skön bilfysik måste jag säga! Så jävla häftigt det var också första gången man vart utskjuten genom vindrutan i en fet krock!

Redigerad av andh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tyckt ända från början att Niko har för mycket ryska i amerikanskan, och ser för rysk ut,

men han kunde ju inte ha brutit mindre för han kommer väl direkt från Ryssland.. och han har därför inte kännts

som en perfekt huvudkaraktär. Men det gör ju inte så jätte mycket för min favorit karaktär är alltid Tommy Vercetti.

Men min bild av Niko Bellic är inte att han är väldigt aggressiv. Det jag kommer ihåg är ifrån första trailern för mig; att han har flytt av egen ren vilja till Amerika, för han ångrar det han har gjort och vill inte hamna i samma situation en gång till.

Jag tror han blir en bra huvudperson.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men ni är whiteboys som i SA hade spelat Eddie Pulaski. Det är lil ghetto boy-kulturen som är soft. Man börjar hustla med Grove Street-grabbarna för att sen skaffa kostym och gå sin egen väg, så klassikt hiphop. Men visst, hatar man det så gillar man förmodligen inte San Andreas...

Ord, själv gillade jag SA just av den anledningen. Det var så soft att först börja med lite smågrejjer med Grove Street-gänget och sedan, som du påpekar, skaffa kostym och gå sin egen väg med dom större grabbarna.

Redigerad av Soliman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Niko är riktigt grym. Var hemma hos brorsan som sitter på flashad box och lirade det lite idag. Kan säga att man gillade Niko direkt efter bara några uppdrag B)

Måste praise'a körningen också, sååå skön bilfysik måste jag säga! Så jävla häftigt det var också första gången man vart utskjuten genom vindrutan i en fet krock!

Din fattiga bror bör lära sig att köpa saker och ting. Orka vara grovt kriminell.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Din fattiga bror bör lära sig att köpa saker och ting. Orka vara grovt kriminell.

Haha du är allt rolig du.

Jo men nog är man fattig när man är 21 och bor ensam utan något fast jobb.

Tankar allt jag vill ha, förutom spel till min xbox då jag inte vill riskera bli bannad från live. Så vill folk gambla lite med sin 360 och tanka så är det upp till dom tycker jag.

Skulle t. ex aldrig för mitt liv betala pengar för musik. En skiva för ~200 spänn? Hah, inte fan kan de tro att man ska köpa för de priserna. Då kopierar jag det hellre. Är ju ändå de giriga skivbolagen som tar de mesta av skiv-pengarna. Artister får väl ha mer konserter så de kan dra in pengar, som de gör även om de inte får sina kronor för en såld skiva.

Redigerad av andh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha du är allt rolig du.

Jo men nog är man fattig när man är 21 och bor ensam utan något fast jobb.

Tankar allt jag vill ha, förutom spel till min xbox då jag inte vill riskera bli bannad från live. Så vill folk gambla lite med sin 360 och tanka så är det upp till dom tycker jag.

Mata inte trollet.

---

Jag undrar vad Niko har för politiska åsikter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...