Jump to content

Ignorefunktionen?


Umberto
 Share

Recommended Posts

Är det möjligt för forumets administratör att ändra inställningarna för hur ignorefunktionen fungerar?

Som det är nu blir det istället för inlägget:

You have chosen to ignore all posts from: X.

· View this post

· Un-ignore X

Det skulle vara ytterst behagligt om det istället kunde göras så att hela inlägget försvinner och man slipper bli påmind om den ignorerades existens.

Går det? :)

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, har inte testat den här funktionen innan.

Nu har jag ignorerat Qouad, :) (bara tillfälligt =) ) och förstår vad du menar.

Hans post ut som vanligt, bortsett från att istället för texten han skrivit står det, det du skrev.

Borde enbart vara hans nick som syns, mellan min och Jacker post, inte rutan med innehållet alltså.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har dock en känsla av att folk skulle ignorera personer för minsta lilla, vilket skulle leda seriösa diskussioner här på forumet ännu längre ned i diket. "Personlig censur". :)

Ptja, kanske... Men vissa personer är såå påfrestande!

Aaargh! wallbash_999934_0.gif

Och som Q skriver kan man ju redan ignorera så jag tycker inte att ett totalt ignorerande vore sämre.

Hehe, har inte testat den här funktionen innan.

Nu har jag ignorerat Qouad, :lol: (bara tillfälligt =) ) och förstår vad du menar.

Hans post ut som vanligt, bortsett från att istället för texten han skrivit står det, det du skrev.

Borde enbart vara hans nick som syns, mellan min och Jacker post, inte rutan med innehållet alltså.

Mmm.

Iofs kan man ju adblocka avatarer och signaturer men det blir ändå lite för mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det möjligt för forumets administratör att ändra inställningarna för hur ignorefunktionen fungerar?

Som det är nu blir det istället för inlägget:

Det skulle vara ytterst behagligt om det istället kunde göras så att hela inlägget försvinner och man slipper bli påmind om den ignorerades existens.

Går det? :)

blir du ledsen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, har inte testat den här funktionen innan.

Nu har jag ignorerat Qouad, :) (bara tillfälligt =) ) och förstår vad du menar.

Hans post ut som vanligt, bortsett från att istället för texten han skrivit står det, det du skrev.

Borde enbart vara hans nick som syns, mellan min och Jacker post, inte rutan med innehållet alltså.

Gubbjävel! :lol:

Mmm.

Iofs kan man ju adblocka avatarer och signaturer men det blir ändå lite för mycket.

Vad har hänt? och vem? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har hänt? och vem? :)

Det är irrelevant.

Jag har läst på om det här på några andra forum och det verkar finnas en del Greasemonkey-skript/modifikationer (GM är ett Firefox-tillägg) som kan göra så att medlemmar+deras quotes på ett IPB-forum ignoreras till 100%. Nu gäller det då bara att få detta att fungera här på gtasajten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte vitsen med att ignorera vissa medlemmar. Även jobbiga/korkade/dryga/elaka sådana har ett underhållningsvärde enligt mig.

Finns väldigt många medlemmar som ändå inte tillför något som är dryga och äckliga utan att ens vara roliga. Dessa klarar man sig utan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något som liknar detta är vad gtasajten behöver, ett skript som gör att man kan ignorera personer till 100%; alla inlägg, alla trådar och alla quotes av personen. Oh yeh!

Förstår inte vitsen med att ignorera vissa medlemmar. Även jobbiga/korkade/dryga/elaka sådana har ett underhållningsvärde enligt mig.

Good for you.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...