Jump to content

Söker schyst medlems torrentsida


Hymenopter
 Share

Recommended Posts

Tja!

Jag kommer från lite olika schysta medlemssidor som piratebits.org och softmupparna.net.

Men tyvärr gick mitt medlemskap ut på piratebits (pga inactivity) och softmupparna stängde tyvärr ner :>

Så nu är jag på jakt efter en ny (closed) medlemssida med schyst utseende, bra torrents med härliga trackers och bra seedning.

Den ska helst vara öppen för signups men jag kan även försöka på sånna som är stängda för tillfället.

Så om ni har några förslag så vore de väldans uppskattat.

P.S. Om det är nån som vet om softmupparna ska öppna upp igen så hojta gärna till.

Softmupparna ÄGER!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja!

Jag kommer från lite olika schysta medlemssidor som piratebits.org och softmupparna.net.

Men tyvärr gick mitt medlemskap ut på piratebits (pga inactivity) och softmupparna stängde tyvärr ner :>

Så nu är jag på jakt efter en ny (closed) medlemssida med schyst utseende, bra torrents med härliga trackers och bra seedning.

Den ska helst vara öppen för signups men jag kan även försöka på sånna som är stängda för tillfället.

Så om ni har några förslag så vore de väldans uppskattat.

P.S. Om det är nån som vet om softmupparna ska öppna upp igen så hojta gärna till.

Softmupparna ÄGER!

Jag är ledsen, men: §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är ledsen, men: §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet!

Vi får väl prata om trackers?

Dvs.

"Piratebay är jätte bra" Ok.

"På Piratebay kan man hitta *filmnamn*" Inte ok.

Eller har jag fel? Alla vet ju vad som kommer laddas ner, men så länge vi inte pratar om något olagligt borde det väl vara okej?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi får väl prata om trackers?

Dvs.

"Piratebay är jätte bra" Ok.

"På Piratebay kan man hitta *filmnamn*" Inte ok.

Eller har jag fel? Alla vet ju vad som kommer laddas ner, men så länge vi inte pratar om något olagligt borde det väl vara okej?

Blev väl bestämt att man inte fick länka direkt till själva torrrenten?

Som exempel skrev ju både du och Stell ut release-namnet på "Kungar av counterstrike" inatt, det var ju okej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev väl bestämt att man inte fick länka direkt till själva torrrenten?

Som exempel skrev ju både du och Stell ut release-namnet på "Kungar av counterstrike" inatt, det var ju okej.

Var inte helt säker på de, blev varnad en gång när jag skrev releasenamnet..

OT

Du kan ju testa att joina torrentbytes, det kommer nån öppen plats lite då och då, tillbringa en dag med att spamma signup sidan tills de går.. (sen var jäävligt noga att följa instruktionerna annars måste du börja om :> )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej men dessa använder jag då:

Torrentbytes.net och Swebits.org till film, tv-serier och spel. Båda har en nådd maxgräns för användare men gör som GiZmo så tar det nog inte så många dagar innan du får konto.

Till musik och vissa program använder jag främst Waffles.fm men ibland även What.cd. Till Waffles behöver du en invite men till What tror jag att du kan hänga på Sign Up-låset.

Sen finns det ju mer exklusiva trackers men som jag har fattat det är rätt omöjliga att komma in på om man inte kan erbjuda något själv, eller har kontakter.

Edit: om något inte finns på någon av dessa så googlar jag bara "vad det är jag vill ha" + torrent, så hittar man någon bra för det mesta.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...