Jump to content

Dreamhack Summer 2008


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 370
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)

För de som vill sitta på en GTASajten-rad föreslår jag att vi tar D16 (Som det var på DHS07) Lajnux kanske inte kan betala in sin biljett direkt så isåfall behöver vi sätta oss så det är ett mellanrum mellan några.

Adda mig på MSN (Profilen) ifall ni vill sitta på GTASajtenraden, hojta till bara, så startar vi en konversation.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer bara kanske. För jag har inget kreditkort eller annat inbetalningskort, så jag kan icket beställa något. Ska man betala på annat vis måste man krångla massor och vänta flera dagar innan man kan välja plats. <_< dunno if its worth it.

Kommer det finnas någon forumrad? Vill gärna ha någon att sitta med också. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer bara kanske. För jag har inget kreditkort eller annat inbetalningskort, så jag kan icket beställa något. Ska man betala på annat vis måste man krångla massor och vänta flera dagar innan man kan välja plats. <_< dunno if its worth it.

Kommer det finnas någon forumrad? Vill gärna ha någon att sitta med också. <_<

Jag, Sikorka och Lajnux skall iallafall försöka ordna en sajtrad, men varken jag eller Lajnux har biljetter än, jag har betalat men inte fått biljett och Lajnux väntar på sin mor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag, Sikorka och Lajnux skall iallafall försöka ordna en sajtrad, men varken jag eller Lajnux har biljetter än, jag har betalat men inte fått biljett och Lajnux väntar på sin mor.

Oh snap, då borde man kanske försöka få en biljett nu'rå.

Fast det kanske är kö fortfarande. O' well.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...