Jump to content

Brutal [24]


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

ahm83k2ctbag.jpg

Here it is! My first Timelimited solo for ages. It all started as a 2h collab with Maci and Suspe3ct, but then Maci bailed on us :mad: (:teehee:) and Suspect and i decided to make it a 24h collab instead.

After a few hours also Suspect bailed on me :mad: (:wacko:) So i made a solo and he guested in it :ph34r:

Everything is landed in 24h, thanks to Qouad for the pwnage picture :mf_doof:

Enjoy! :wub:

Brutal_HQ

EDIT: Im avare of that the stunts are old and the music aswell, so dont be a bitch about that.

Nej jag orkar inte översätta, och nej ni ska inte rätta mina fel som vanligt :o, Gilla den eller Hata den, jag är iaf nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej jag orkar inte översätta, och nej ni ska inte rätta mina fel som vanligt :lol:, Gilla den eller Hata den, jag är iaf nöjd.

3 mars. Oh my, det märks att stuntingdelen är ganska död numera.

Ska ta och kolla på den här senare idag om jag har tid. :D

Ska ta och kolla nu. Streamingen verkar inte funka och jag är inget fan av att ladda ner stuntfilmer, så vida dom inte är enormt bra (som High Above :)), men eftersom att inte streamingen funkar så ska jag ta och ladda ner den här. Kan ladda upp på YouTube också om du vill. :)

Edit:

Jadu. Vad ska man säga?

Dom flesta stuntsen var ok. Några var bättre, några var sämre.

Musikvalet var helt ok, editeringen var enligt mig överdriven. De flesta delarna av filmen var nästan (läs igen: Nästan) plågsamma att ta sig igenom. Och att du upprepade samma stunt minst två gånger, på nästan alla (läs: de flesta :w000t:) stunts var väldigt irriterande.

Men ja. 6/10 är den väl värd Det är ju trots allt 24h timelimit solo.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...