Jump to content

Audiosurf


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • 5 months later...

Jag måste verkligen ta och fetingbumpa denna tråd. Jag var denna vecka hos en polare som sa att han hittat "fetaste" spelet. Jag fick prova och föll direkt för det. Nämligtvis introducerade han mig för Audiosurf. Direkt när jag kom hem var jag tvungen att ta till olika vägar ( ^_^ ) för att få spela det igen. Nu har jag spelat detta i ett antal dagar och det är verkligen hur grymt som helst. Om man tar en riktigt svängig och snabb låt, sätter på högsta volym och tar ett bra spelsätt så kan jag få sjuka adrenalinkickar. Det är himla kul måste jag säga. Det absolut bästa måste ju vara att man kan ta vilka låtar som helst, utan att konvertera, ladda ner eller göra någonting annat och bara spela. Och det går supersnabbt också.

Så för alla som inte hunnit spela det eller inte provat. Prova! Kommer inte att ångra er. Låtar som är riktigt roliga att spela är samtliga N.E.R.D-låtar med drag i. Håkan Hellströms Kom Igen Lena! samt Känn ingen sorg för mig göteborg. Sedan är naturligtvis alla techno/trance/dance-låtar verkligen att föredra. Riktigt roligt! En låt som jag blev riktigt kickad av var Boxcar Racer - Letters To God. Saken med den låten är att 75 % av låten är akustisk, men när dom där 25-30 procenten återstår så drar det igång rejält. Man sitter och väntar på att den där sjuka nerförsbacken ska komma och när den väl kommer går det undan snabbt som bara den.

Iaf, sjukt bra tidsfördriv! Rekommenderas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...