Jump to content

GTA IV PSP


-SA-
 Share

Recommended Posts

Ska du inte skaffa det? Vad har jag då för nytta av dig i mina PSN-buddies? :confused:

Skillnad att längta och att göra det till sin värld. så hypad är jag inte. längtar mer till t.ex. MGS och det kommer en månad tidigare.

Det jag menar är. varför ska jag gå runt och "koncentrera" mig på GTAIV, det är inte vettigt att gå runt och tänka på skiten hela tiden

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skillnad att längta och att göra det till sin värld. så hypad är jag inte. längtar mer till t.ex. MGS och det kommer en månad tidigare.

Det jag menar är. varför ska jag gå runt och "koncentrera" mig på GTAIV, det är inte vettigt att gå runt och tänka på skiten hela tiden

Har någon i tråden sagt något sånt? Jag är faktiskt inte heller hypad, jag håller mig faktiskt väldigt lugn när nya nyheter rullar in. Skillnad var det inför VCS eftersom det var uppföljaren/remaken till favoritspelet, och när jag sett hur bra LCS var på PSP. Kommer MGS i mars verkligen? Jag trodde det var juni/juli nån gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...