Jump to content

Da Vinci Koden


Marwin
 Share

Recommended Posts

Haha, så att inte spela Da Vinci-Koden (som för övrigt är en bedrövlig bok) är att ha dålig spelsmak?

Va det så jag skrev det, nej, jag skrev om man spelar point&click (inte bara davinci koden) spel så har man dålig spelsmak, get it right or get the fuck off

edit: offence

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va det så jag skrev det, nej, jag skrev om man spelar point&click (inte bara davinci koden) spel så har man dålig spelsmak, get it right or get the fuck off

edit: offence

Jaha, inte så lätt när du skriver som en förståndshandikappad.

Vad gillar du för spel då? TES: Oblivion, Far Cry och Crysis ligger dig varmt om hjärtat eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va det så jag skrev det, nej, jag skrev om man spelar point&click (inte bara davinci koden) spel så har man dålig spelsmak, get it right or get the fuck off

edit: offence

Så Monkey Island och Indiana Jones spelen, också point&click, lirar man dom så har man dålig spelsmak? Mmkay :)

Du är dryg ;D

Redigerad av Xennah
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, inte så lätt när du skriver som en förståndshandikappad.

Vad gillar du för spel då? TES: Oblivion, Far Cry och Crysis ligger dig varmt om hjärtat eller?

Okej bara för att du läste fel så betyder det inte att jag skriver som en förståndshandikappad men whatever, antar att du var väll tvungen att slänga ut iaf en halvtaskig kommentar..

TES:oblivion är ett lovely spel, far cry är ett av dem tråkigaste spelen jag spelat, crysis... aldrig lirat..

Så Monkey Island och Indiana Jones spelen, lirar man dom så har man dålig spelsmak? Mmkay

ja, sånna spel kan man vänta på tills dem kommer i kellogs paketen

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja, sånna spel kan man vänta på tills dem kommer i kellogs paketen

Härligt att du erkänner att du föddes för 10 år sedan.

TES:oblivion är ett lovely spel

Du känner inte att kraften hade lagts vid grafiken, för att de sedan bara kraffsade ihop en halvtaskig story?

Det är ett dåligt spel, och allt som skulle kunnat rädda storyn förstärka spelupplevelsen, såsom röstskådespeleri och trovärdighet är under all kritik. Sedan att man måste ägna halva speltiden åt att göra ett ansikte som inte har antingen downs syndrom, lazy eye eller båda är lite jobbigt.

Eller bara det att hela världen levlar med dig, det gör att det egentligen inte finns någon anledning att levla upp då det ofta kan göra hela spelet svårare. Det är som att din lön höjs markant, för att marknadspriserna även höjs lika mycket, vad tjänade du på att din lön höjdes?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Härligt att du erkänner att du föddes för 10 år sedan.

x2

Det är ett dåligt spel, och allt som skulle kunnat rädda storyn förstärka spelupplevelsen, såsom röstskådespeleri och trovärdighet är under all kritik. Sedan att man måste ägna halva speltiden åt att göra ett ansikte som inte har antingen downs syndrom, lazy eye eller båda är lite jobbigt.

Eller bara det att hela världen levlar med dig, det gör att det egentligen inte finns någon anledning att levla upp då det ofta kan göra hela spelet svårare. Det är som att din lön höjs markant, för att marknadspriserna även höjs lika mycket, vad tjänade du på att din lön höjdes?

Håller med om att röstskådespeleriet är taskigt gjort och storyn är inte heller något att hurra över men spelet ger så mycket annat, btw, så brukar nog alla spel bli svårare ju längre fram du kommer, elr har jag fel?

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med om att röstskådespeleriet är taskigt gjort och storyn är inte heller något att hurra över

Då ligger det bortom min vetskap vad man kan se i spelet som gör det utmärkt. Faktumet att man inte orkar genom main quest visar ju hur jävla otight spelet är.

så brukar nog alla spel bli svårare ju längre fram du kommer, elr har jag fel?

Jaa...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då ligger det bortom min vetskap vad man kan se i spelet som gör det utmärkt. Faktumet att man inte orkar genom main quest visar ju hur jävla otight spelet är.

Frihet, mycket sammlande av vapen/armor/items, roliga side quest och guilds, skapa egna potions, och jag har game of the year så även knight of the nine quest och shivering island så det är ett plus där också, det är inte utmärkt om man verkligen ska uppmärksamma alla missar och buggar men när man väger missarna mot spelglädjen den ger mig iaf så är det ett av dem bästa RPG ute idag

nu tycker jag vi har gått lite för offtopic lite för länge, men vi kan fortsätta denna konversation i Oblivion om du vill. annars så lämnar vi det här

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

emo, men shut the fuck up, om du inte vet hur det ligger till.

Okej, tack Renard.

Men jag har nu kommit lite längre på samma bana, och är i källaren.

---

Man skulle placera ut de två statyerna som man hittade och sätta dom på stenplattor som är under de 14 tavlorna som hör ihop med statyerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...