GTA_moddar_hjälpare Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 hur F*N ska jag klara pytton och hans livvakter? jag vill ha fusk om jag får Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_moddar_hjälpare Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 m vill spela seek and dread 16:00? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 seek and dreed funkar inte längre tror jag. alla koder till The Pain day: 1. Fire_now 2. Meturn 3. Forgot 4. Billy5 5. Mother 6. Suck 7. Zora 8. Dwarf 9. Troll 10. Playhall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_moddar_hjälpare Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 kan du skicka dll filen till mig?wild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 kan du skicka dll filen till mig?wild Dll filerna: http://www.freewebs.com/postalsajten/Dll%20files.zip (tryck på spara som för att ladda ner) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_moddar_hjälpare Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 jag kommer tillbaka till gtasajten bara vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_moddar_hjälpare Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 wild_hawk kan du fixa så att jag kan få den där dll filen snart eller? ska spela med en kompis snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_moddar_hjälpare Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 så jag har hittat den men hur connectar jag??? det står could not find server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Hört talas om Edit..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Förlåt så mycket för att jag drar upp men jag vill bara veta fall du sluatat att göra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Kan någon fixa ny länk till spelet på sida 1 för den funkar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Länken för TDP 1 på TripodSpray , Freewebs och Geocities fungerar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 (redigerad) jag har raderat alla de där spelen från hemsidan så de går ej att få tag i längre. Plus så har jag slutat göra spel, har ingen grafik och inga ideer att jobba med. Edit: funderar nu om jag ska starta upp det där projektet vi höll på med, det där pixel gta.. Redigerad 14 mars, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 jag har raderat alla de där spelen från hemsidan så de går ej att få tag i längre. Plus så har jag slutat göra spel, har ingen grafik och inga ideer att jobba med. Edit: funderar nu om jag ska starta upp det där projektet vi höll på med, det där pixel gta.. I TGF??? Vore det inte bättre med ett 3-D program, eller så??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Orka skriva ett program så allt blir pixel i 3D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 I TGF??? Vore det inte bättre med ett 3-D program, eller så??? För svårt att göra det i 3d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Ja, men det blir bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 DÅ kan ju du börja! Lär dig ett programmersspråk, du kanske inte vet hur koplicerat det är? "<=457348795y4a;Fsdjzkåada<oåx<åpd<slmas'djqw¨+eaeifhlibfdzvl<kjcvy<scgf" då är kdoen, ungefär, så har du gort ett streck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 DÅ kan ju du börja! Lär dig ett programmersspråk, du kanske inte vet hur koplicerat det är? "<=457348795y4a;Fsdjzkåada<oåx<åpd<slmas'djqw¨+eaeifhlibfdzvl<kjcvy<scgf" då är kdoen, ungefär, så har du gort ett streck Det kan den ju inte, man använder inte å:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts