Jump to content

::::göra egna spel topicen:::


Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Eftersom att så nåra klagar på att jag gör för många topicar om spel som jag har gjort.. Så skapar jag en topic som bara handlar om spel som man har gjort eller undrar om nått som har med detta ämne att göra med..

så då börjar jag med denna topic: snart så får ni testa ett roll-spel som jag har gjort i tgf, där man får fatta egna beslut vad man ska göra.. hoppas att ni gillar det -_- dett kommer snart....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 186
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 1 month later...

Nu är THE PAIN DAY KLART!

och ni kan nu ladda ned det här...

det blev inte så bra som jag hoppades på, men det blev okey... Men Tpd 2 kommer att bli mycket bättre.. får vi hoppas <_<

och ett meddelande till arvid: ditt gäng blev inte med så mycket i spelet, tyvärr, men ditt gäng kommer till nästa tpd spel :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är THE PAIN DAY KLART!

och ni kan nu ladda ned det här...

det blev inte så bra som jag hoppades på, men det blev okey... Men Tpd 2 kommer att bli mycket bättre.. får vi hoppas :angry:

och ett meddelande till arvid: ditt gäng blev inte med så mycket i spelet, tyvärr, men ditt gäng kommer till nästa tpd spel :angry:

Jag vill hellst att du inte använder mitt gäng i dina spel... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...