Jump to content

Vad önskar ni er?


MyStiC
 Share

Recommended Posts

Ptja, eftersom att jag inte sett någon liknande tråd så kan jag lika gärna ta och skapa en.

Det jag önskar mig är en skön och lugn jul, jag önskar mig även en iPod Touch utav hela min familj, men vi får se hur det går :whistling:.

Tråden kan låsas om detta redan har tagits upp förresten.

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ny gitarr:

0265102541_md_954482_0.png

Eftersom jag har 15% rabatt på musikaffären så bestämde vi att jag beställer den. Den kommer redan på måndag, men jag är ju gammal nog för att ha vuxit ifrån överaskningsmomentet i vilket fall.

Mer än det önskar jag mig inte så mycket. Ett gäng skivor vore trevligt så jag skickade ut min rateyourmusic-wishlist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har nog aldrig önskat mig så lite som i år. Det enda jag vill ha är en ny telefon, som vi redan har köpt. Jag kommer dock få den först på julafton, men det gör inget.

Edit: Kom på att jag kan behöva några hundralappar till ett gäng nya tjocktröjor.

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har sagt: "Ingenting" till alla som har frågat. Men samtidigt så vet alla i släkten att jag ska köpa ny TV och ett PS3 inom en snar framtid, så jag kommer få en massa pengar. Det vet jag.

Sedan kommer farmor och farfar som alltid, alltid, ALLTID ska köpa något att försöka släpa med mig, vägrar jag följa med så kommer de köpa en bok eller kläder eller något. Bara för att. Gief me the money instead, pl0x.

Edit: Nämnde aldrig att vi inte delar ut julklappar på mammas sida i år, vi ska köpa en resa för pengarna istället. :whistling:

Kommer alltså få pengar av mamma och pappa, vad som helst av farmor och farfar, sedan ringde min farbror och frågade var jag vill ha presentkort. Det blir förmodligen Game i år med.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...