Jump to content

okejsex.nu


P-C
 Share

Recommended Posts

Haha, äckliga feminister. Bara för att de aldrig fått nåt ^^

Fan, vad menar du egentligen?

Håhåjaja. Rätt tragisk läsning. Endel av det.

Men på något sätt är det knappt att man kan läsa endel av grejorna utan att låta ett barnsligt fnitter bubbla upp ur halsen.

Vad är det du barnsligt fnittrar åt? Mer än normala män-myten någon postade, som för övrigt var felciterad :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Vad är det du barnsligt fnittrar åt? Mer än normala män-myten någon postade, som för övrigt var felciterad :mellow:

Det jag fnissade åt var P-C's sammanfattning som han kokade ihop i först posten.

Och ja - den var överdriven och inte saxxad från vad som stog på sidan - men jag drog på smilbanden åt den, då jag tyckte den var humoristisk. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, äckliga feminister. Bara för att de aldrig fått nåt ^^

Och just DÄR - där, där du skrev JUST det där - är var du gjorde dig själv till åtlöje. Just DÄR sjönk du som lägst, just DÄR förlorade du all respekt du någonsin skulle kunna få här på gtasajten, och JUST DÄR blev du stämplad som en idiotisk högstadieelev med alla klychor som följer med. Just DÄR är vad du kommer ångra när du - förhoppningsvis - går vidare från ditt nuvarande stadie som idiotisk högsatdieelev med alla klychor som följer med. Och just där blev du pinsam.

Väldigt pinsam.

Jag tycker synd om dig. En tröst. Och jag är inte ensam. Många tröster.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att hångla betyder inte ja till sex.

[Males] appear to use kissing to increase the likelihood of having sex.

("Sex Differences in Romantic Kissing Among College Students: An Evolutionary Perspective" -- Hughes et al. Evolutionary Psychology, 2007)

Shit, we R scr00d.

Att inte säga nej betyder inte ja till sex.

Hmm :mellow: Jisses!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska man sluta pumpa om personen skriker nej, gråter och fäktar vilt med armarna?

Jag är inte så värst gammal i gamet så jag kan ha fattat det hela fel. Förklara någon som vet :S

Nä. Det ska man inte. De är bara feminister som fått för lite, ju. Det är okej att lägga saker i deras drinkar om de inte är intresserade alls från början, också :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fuckyousay_950192_0.jpg

Vad tråkiga ni är. Ett litet skämt och ni taggar ur fullständigt. Jag hänger på forumet för att kunna ha kul, inte för att vara seriös och erhålla virtuell status hos folk jag inte känner. Förresten tror jag att jag förlorade all "respekt" på detta forum den dagen 04-05orna grävde upp topics från forumets begynnelse. DET var högstadieklass, det.

Hahaha! Made my day. :lol:

@Stoffe, jag kan kjamas :) Snart jul :D

Edit: Smiley Bonanza :mf_doof::naughty::w000t:

<3 <3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade inget egentligen mot sidan förrän nu i eftermiddag. Såg en av reklamerna på en telefonkiosk idag. Det var en kille och en tjej som satt på en soffa. Tjejen tänker något i stil med "han verkar gullig" och killen "är hon tillräckligt full snart?". Det fick mig att tappa respekten för sidan direkt. Usch och fy. Sverker slänger i soptunnan. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade inget egentligen mot sidan förrän nu i eftermiddag. Såg en av reklamerna på en telefonkiosk idag. Det var en kille och en tjej som satt på en soffa. Tjejen tänker något i stil med "han verkar gullig" och killen "är hon tillräckligt full snart?". Det fick mig att tappa respekten för sidan direkt. Usch och fy. Sverker slänger i soptunnan. :naughty:

Ja, jag tycker väl egentligen sidan är överdriven jag med. Jag förstod mig bara inte på folk som gnällde på fall från verkligheten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...