Jump to content

okejsex.nu


P-C
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Detta har kanske inte Riiiktigt med okejsex att göra men jag kan väl ändå passa på och fråga. Ifall du (Som är kille) hade blivit våldtagen, hade du anmält det då?. Jag menar...

En tjej som är 16 blir våldtagen av en kille som är 20 = Killen blir anmäld direkt!

En kille som är 16 blir våldtagen av en tjej som är 20 = Aauuuuriight .

Typ. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta har kanske inte Riiiktigt med okejsex att göra men jag kan väl ändå passa på och fråga. Ifall du (Som är kille) hade blivit våldtagen, hade du anmält det då?. Jag menar...

En tjej som är 16 blir våldtagen av en kille som är 20 = Killen blir anmäld direkt!

En kille som är 16 blir våldtagen av en tjej som är 20 = Aauuuuriight .

Typ. :naughty:

Alltså. Det där är väl litet av problemet. Ja, jag hade anmält det, ifall jag ansett mig ha blivit våldtagen. Försök se skillnaden, en våldtäkt är en våldtäkt.

Ifall jag hade sovit och en främmande tjej började ha sex med mig (antagligen oralsex då det kan vara svårt med något annat då jag sover) och jag vaknar upp och tycker om det och låter henne fortsätta. Då är det ju inte våldtäkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta har kanske inte Riiiktigt med okejsex att göra men jag kan väl ändå passa på och fråga. Ifall du (Som är kille) hade blivit våldtagen, hade du anmält det då?. Jag menar...

En tjej som är 16 blir våldtagen av en kille som är 20 = Killen blir anmäld direkt!

En kille som är 16 blir våldtagen av en tjej som är 20 = Aauuuuriight .

Typ. :naughty:

Min kropp... Och jag kanske inte vill att folk ska göra saker som jag inte vill mot den.

Så ja, jag hade anmält det på dirren. (ÄVEN om jag skulle bli kallad för idiot/cp/nåntingsomnånintegillar)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta har kanske inte Riiiktigt med okejsex att göra men jag kan väl ändå passa på och fråga. Ifall du (Som är kille) hade blivit våldtagen, hade du anmält det då?. Jag menar...

En tjej som är 16 blir våldtagen av en kille som är 20 = Killen blir anmäld direkt!

En kille som är 16 blir våldtagen av en tjej som är 20 = Aauuuuriight .

Typ. :naughty:

Jag anmälde inte..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Berätta historian!

Helst inte.

Men jag var bäng, hon gav mig massa sprit och sen mer sprit fast det var något annat (kände det på smaken) och jag blev så dissocativ att jag inte kunde röra mig varav hon började ta på mig och stoppa händer innanför byxorna osv. Hon sa att jag inte skulle göra motstånd för då skulle det gå dåligt för mig så jag gjorde inget motstånd. Kunde inte heller då jag var nästan helt utslagen av hennes 'drink'. Ingen kväll jag skryter om direkt.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helst inte.

Men jag var bäng, hon gav mig massa sprit och sen mer sprit fast det var något annat (kände det på smaken) och jag blev så dissocativ att jag inte kunde röra mig varav hon började ta på mig och stoppa händer innanför byxorna osv. Hon sa att jag inte skulle göra motstånd för då skulle det gå dåligt för mig så jag gjorde inget motstånd. Kunde inte heller då jag var nästan helt utslagen av hennes 'drink'. Ingen kväll jag skryter om direkt.

Haha, hon kunde väl åtminståne ha frågat innan =P

*equips flameproof-suit*

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helst inte.

Men jag var bäng, hon gav mig massa sprit och sen mer sprit fast det var något annat (kände det på smaken) och jag blev så dissocativ att jag inte kunde röra mig varav hon började ta på mig och stoppa händer innanför byxorna osv. Hon sa att jag inte skulle göra motstånd för då skulle det gå dåligt för mig så jag gjorde inget motstånd. Kunde inte heller då jag var nästan helt utslagen av hennes 'drink'. Ingen kväll jag skryter om direkt.

Alltså. Ville inte verka okänslig men när du skrev det verkade det som att du kunde berätta. Förlåt hur som helst, inte meningen att vara för 'på'. När var det? Hur mådde du efteråt? Hur mår du nu? Har det satt några spår?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helst inte.

Men jag var bäng, hon gav mig massa sprit och sen mer sprit fast det var något annat (kände det på smaken) och jag blev så dissocativ att jag inte kunde röra mig varav hon började ta på mig och stoppa händer innanför byxorna osv. Hon sa att jag inte skulle göra motstånd för då skulle det gå dåligt för mig så jag gjorde inget motstånd. Kunde inte heller då jag var nästan helt utslagen av hennes 'drink'. Ingen kväll jag skryter om direkt.

Damn :naughty: . Fan alltså, hon kunde ju ha frågat först ffs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså. Ville inte verka okänslig men när du skrev det verkade det som att du kunde berätta. Förlåt hur som helst, inte meningen att vara för 'på'. När var det? Hur mådde du efteråt? Hur mår du nu? Har det satt några spår?

Det är light-versionen av historiern.

Det var väl lite innan sommaren.

Förjäkligt.

Ja, jag förlorade sexlusten totalt.

Ni som säger att hon kunde frågat: Jag var intersserad av hennes kompis som till skillnad från henne var väldigt söt.

Men jag stödjer fortfarande inte okejsex.nu för det.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Personligen tycker jag sidan känns väldigt vinklad och framställer män som kåta djur med ett enda mål i sikte.

Tror inte alls det är sidans budskap; de (och du med!) vet bättre än att dra alla män över en kam. Alla män våldtar inte, men alla som våldtar (ta inte 'alla' ordagrant, men ni förstår vad jag menar) är män. Det går ju inte att förneka att våldtäkter ökar, och imo är sidor (och kampanjer) som denna viktig (och denna tråd), för att hålla en öppen debatt och öka medvetandet för sådant om sex, var gränsen går mellan sex och våldtäkt, sådant som uppenbarligen inte alltid är självklart för alla.

Tss, jag skrattade när jag läste deras 'tvåsidiga historier' när de visar ett fyllesamlag ur killens och tjejens synvinklar. Tjejen ville såklart aldrig ha sex från första början och killen har sex med henne utan att 'se' hennes signaler såsom att skrika 'NEJ NEJ!' utan han uppfattar det som något rollspel. Idioti säger jag bara. Finns många roliga exempel, titta gärna.

Sedan är det ju upp till dig vems parti du vill ta i de verkliga fallen; det står inget om fattade domslut eller vem som har rätt/fel i något av fallen. Och det är klart att tjejer har en sexuell drift, i alla fall förutom "Sofia" (som var ett 'regelrätt' våldtäktsförsök) var tjejen med på det (i både hans och hennes versioner), till en viss punkt, när hon (enligt henne själv) inte ville längre, och försökte avböja sexet.

"Att det bara är psykiskt sjuka som våldtar, normala killar gör det aldrig." - Det här citatet står under fliken "Myter". Jag säger bara, en person som våldtar ÄR inte normal.

Det de menade är väl att alla män, normala som... onormala, är potentiella våldtäktsmän (och alla kvinnor för den delen, men - blagh), inte bara 'han på gymmet som daskar tjejer i rumpan och skryter om sin stora kuk', 'Singelboende, 41-årige Lelle som ler lite extra mycket åt granndottern', och - Ja, du vet vad jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte alls det är sidans budskap; de (och du med!) vet bättre än att dra alla män över en kam. Alla män våldtar inte, men alla som våldtar (ta inte 'alla' ordagrant, men ni förstår vad jag menar) är män. Det går ju inte att förneka att våldtäkter ökar, och imo är sidor (och kampanjer) som denna viktig (och denna tråd), för att hålla en öppen debatt och öka medvetandet för sådant om sex, var gränsen går mellan sex och våldtäkt, sådant som uppenbarligen inte alltid är självklart för alla.

Är folk verkligen så blinda för var gränsen går? Förstår inte män signaler som visar att tjejen faktiskt inte vill? Behövs en sån här sida som skrämmer vettet ur alla stackars flickor som lever tonårslivet?

Sedan är det ju upp till dig vems parti du vill ta i de verkliga fallen; det står inget om fattade domslut eller vem som har rätt/fel i något av fallen. Och det är klart att tjejer har en sexuell drift, i alla fall förutom "Sofia" (som var ett 'regelrätt' våldtäktsförsök) var tjejen med på det (i både hans och hennes versioner), till en viss punkt, när hon (enligt henne själv) inte ville längre, och försökte avböja sexet.

Jag tog ingens parti i det hela men då deras versioner skiljer sig så himla mycket så blir det nästan komiskt. Men våldtäkter är inte komiska, det vet jag men ändå - ligger man där som en död fisk och låter våldtagaren köra sin grej tycker jag inte man ska wajna nästa dag om att man blivit våldtagen. "Jag TÄNKTE 'nej!' men han gjorde det ändå! Jag har blivit våldtagen!!"

Det de menade är väl att alla män, normala som... onormala, är potentiella våldtäktsmän (och alla kvinnor för den delen, men - blagh), inte bara 'han på gymmet som daskar tjejer i rumpan och skryter om sin stora kuk', 'Singelboende, 41-årige Lelle som ler lite extra mycket åt granndottern', och - Ja, du vet vad jag menar.

Sajten säger att alla män kan vara våldtäktsmän. Till och med den där bästa killkompisen tjejen har som alltid bjussar på spriten och ler gulligt, kan hon lita på honom? Han kan ju vara våldtäktsman! Könsfördelning! Alla kvinnor på en kontinent och sen männen på en annan - PAX FÖR EUROPA!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...