Jump to content

Liberty City?


burken12
 Share

Recommended Posts

håll käften eller gå hem din köttskaft du kan dra åt helvete innan jag kommer och slår ner dig bitch hora knulla du är ju bara en fuckins psyco

Helt ärligt, är du dum i huvudet? Jag börjar med att säga att du är rapporterad, och garanterat varnad efter det. Med lite tur bannad. Sen, varför ska du komma hit och bråka över huvud taget för? Din svenska är ungefär lika dålig som en femårings, fast med mer svordomar. Sluta hota folk att du ska slå ner dom, alla här är i princip 3 år (och uppåt) äldre än dig, så även om du skulle träffa nån i verkligheten så är risken att du lyckas slå ner nån ganska liten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

håll käften eller gå hem din köttskaft du kan dra åt helvete innan jag kommer och slår ner dig bitch hora knulla du är ju bara en fuckins psyco

Ja, vi har redan märkt att du förnedrar din intelligens yttligare.. Internethot är inte speciellt effektivt. Nej, ingen här är rädd för dig. Du säger att jag är en galning, samtidigt som du förnedrar mig, hur smart är man då? God dag, yxskaft. Tänker invänta din varning. Vill du diskutera vidare skriv det PM, snorunge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, vi har redan märkt att du förnedrar din intelligens yttligare.. Internethot är inte speciellt effektivt. Nej, ingen här är rädd för dig. Du säger att jag är en galning, samtidigt som du förnedrar mig, hur smart är man då? God dag, yxskaft. Tänker invänta din varning. Vill du diskutera vidare skriv det PM, snorunge.
håll käften eller gå hem faktiskt tycker jag nu
Helt ärligt, är du dum i huvudet? Jag börjar med att säga att du är rapporterad, och garanterat varnad efter det. Med lite tur bannad. Sen, varför ska du komma hit och bråka över huvud taget för? Din svenska är ungefär lika dålig som en femårings, fast med mer svordomar. Sluta hota folk att du ska slå ner dom, alla här är i princip 3 år (och uppåt) äldre än dig, så även om du skulle träffa nån i verkligheten så är risken att du lyckas slå ner nån ganska liten.
hey fuck you cabron du är en jävla kommunist drog dealer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

håll käften eller gå hem faktiskt tycker jag nu

Det här är ett forum, inget jäkla barnhem för föräldralösa 93or. Han är mer hemma än vad du är.

hey fuck you cabron du är en jävla kommunist drog dealer

Är jag en kommunist för att jag har vett i huvudet men inte du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är ett forum, inget jäkla barnhem för föräldralösa 93or. Han är mer hemma än vad du är.Är jag en kommunist för att jag har vett i huvudet men inte du?
jag knullar dig med
Wow vad cool du är som förolämpar folk över internet och säger åt dem att gå hem. Get a life.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL få ett liv i skallen :whistling: Redigerad av jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han vet inte vad kommunist är. Tycker inte att vi skall forsätta att skriva i denna tråd. Han är för dum, det är som att skriva till en vägg.

Vi inväntar hans varning eller kanske t.o.m. avstängning, och skriver inte mer i tråden. Jag säger som Jean de la Bruyere;

Att skratta åt förnuftigt folk är dårarnas privilegium.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...