Jump to content

Liberty City?


burken12
 Share

Recommended Posts

är det någon som vet hur man kommer till Liberty City i San Andreas(till ps2)

Man kan bara vara i en begränas del av LC.

Du kan komma dit genom att köra ett uppdrag (någon som vet vad den heter?). men då kan du inte gå i LC bara inne i krogen som du gör uppdraget i. ett annat sätt att komma dit är att du använder gymbuggen/ blue hell. Finns trådar ang det. Man spawnar en jetpack i gymmet och flyger på ett speciellt vis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Man kan bara vara i en begränas del av LC.

Du kan komma dit genom att köra ett uppdrag (någon som vet vad den heter?). men då kan du inte gå i LC bara inne i krogen som du gör uppdraget i. ett annat sätt att komma dit är att du använder gymbuggen/ blue hell. Finns trådar ang det. Man spawnar en jetpack i gymmet och flyger på ett speciellt vis.

hahaha och du ska föreställa en kompis tillåt mig skratta uppdraget somn du inte vet namnet på heter saint marks bistro och där får man vara i liberty city haha du kan ju ingenti din jävla sopa ^_^:mf_doof::(
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hahaha och du ska föreställa en kompis tillåt mig skratta uppdraget somn du inte vet namnet på heter saint marks bistro och där får man vara i liberty city haha du kan ju ingenti din jävla sopa ^_^:mf_doof::(

Bara för att han inte kan namnet på uppdraget så behöver du ju inte bli så arg. Och man får inte vara i hele Liberty city när man åker dit (Om du nu trodde det).

Redigerad av yo.yo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att han inte kan namnet på uppdraget så behöver du ju inte bli så arg. Och man får inte vara i hele Liberty city när man åker dit (Om du nu trodde det).
nä men yo.yo håller på och skriker åt mig hela tiden det är ju därför jag blir sur om jag var hos han nu skulle jag hoppa på han och slå ner han det jäveln :whistling: hatar han som fan :confused: och om han tror att han kommer få några vänner så kan han lika gjärna sluta här på gtasajten för ingen vill bli hans vän som han håller på den kuksugare LOLOLOL Redigerad av jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nä men yo.yo håller på och skriker åt mig hela tiden det är ju därför jag blir sur om jag var hos han nu skulle jag hoppa på han och slå ner han det jäveln :confused: hatar han som fan :mf_doof: och om han tror att han kommer få några vänner så kan han lika gjärna sluta här på gtasajten för ingen vill bli hans vän som han håller på den kuksugare LOLOLOL

Jag tror nog att han får mer vänner än dig iallafall, så otrevlig som du är. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nä men yo.yo håller på och skriker åt mig hela tiden det är ju därför jag blir sur om jag var hos han nu skulle jag hoppa på han och slå ner han det jäveln :whistling: hatar han som fan :confused: och om han tror att han kommer få några vänner så kan han lika gjärna sluta här på gtasajten för ingen vill bli hans vän som han håller på den kuksugare LOLOLOL

Nice. Du vet verkligen hur man uttalar sig rätt. Med din attityd vill inte folk ha att göra med dig. Diskutera med honom via PM så vi andra slipper höra ditt skitsnack som bara en efterbliven, dum 93:a kan Åstadkomma. Angående din ålder är den antingen förfalskad allternativt att du inte kan uppföra dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice. Du vet verkligen hur man uttalar sig rätt. Med din attityd vill inte folk ha att göra med dig. Diskutera med honom via PM så vi andra slipper höra ditt skitsnack som bara en efterbliven, dum 93:a kan Åstadkomma. Angående din ålder är den antingen förfalskad allternativt att du inte kan uppföra dig.
håll käften eller gå hem din köttskaft du kan dra åt helvete innan jag kommer och slår ner dig bitch hora knulla du är ju bara en fuckins psyco
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...