Jump to content

Efter cop land


RasmusN
 Share

Recommended Posts

Vad ska jag göra efter att jag gjort Cop Land? Jag kan inte hitta Vercetti-uppdragen. "V":et är där men det finns inget fladdrande rosa där. Kan någon hjälpa mig med vad jag ska göra. Och jag kan tillägga en sak, jog kommer inte göra dem där radiostyrda uppdragen, dem är bara tråkiga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad ska jag göra efter att jag gjort Cop Land? Jag kan inte hitta Vercetti-uppdragen. "V":et är där men det finns inget fladdrande rosa där. Kan någon hjälpa mig med vad jag ska göra. Och jag kan tillägga en sak, jog kommer inte göra dem där radiostyrda uppdragen, dem är bara tråkiga.

Jag tror det är nu det är dags för dig att börja köpa fastigheter, och göra uppdrag där. :naughty:

För du har väl gjort uppdragen för Love Fist och mc-gänget?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror det är nu det är dags för dig att börja köpa fastigheter, och göra uppdrag där. :naughty:

För du har väl gjort uppdragen för Love Fist och mc-gänget?

Hej, jag har köpt några fastigheter, t.ex: malibu-byggnaden, glassfabriken, den där klubben som man får vercettis kläder, tror det är dessa..

Jag har gjort lovefist men inte mc-gänget..

Jag har inte gjort uppdragen som har ett A på kartan, jag hatar dessa!!!

Men tack för hjälpen ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, jag har köpt några fastigheter, t.ex: malibu-byggnaden, glassfabriken, den där klubben som man får vercettis kläder, tror det är dessa..

Jag har gjort lovefist men inte mc-gänget..

Jag har inte gjort uppdragen som har ett A på kartan, jag hatar dessa!!!

Men tack för hjälpen :naughty:

Jahaa.. Men dom måste du tyvärr göra för att komma vidare. :confused:

Ett tips är att träna med stora helikoptern som finns på taket till Vercetti Estate.. När du väl har lärt dig att kontrollera den ordentligt så blir det inga problem med den lilla radiostyrda. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, jag har köpt några fastigheter, t.ex: malibu-byggnaden, glassfabriken, den där klubben som man får vercettis kläder, tror det är dessa..

Jag har gjort lovefist men inte mc-gänget..

Jag har inte gjort uppdragen som har ett A på kartan, jag hatar dessa!!!

Men tack för hjälpen (w00t)

Jag tror du måste göra uppdragen för mc-gänget. Sedan måste du göra uppdragen för några företag. Kaufman Cabs, Boatyard, Pole Position, Filmstudion och Print Works bör det vara. Malibu, Sunshine Autos och Ice Cream Factory behöver du inte göra.

Hur är det förresten, har du gjort uppdragen för Umberto och Auntie Poulet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är jag rätt säker på att han har, Umbertos uppdrag är bland de första man gör på andra ön.

Edit: Och sen kommer ju Auntie Poulet tätt efter.

Jag har klarat av 29% - 30% av hela spelet. Men jag är på andra ön, och jag tror jag har gjort Umbertos, kan ni ge exempel på uppdrag som man gör där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har klarat av 29% - 30% av hela spelet. Men jag är på andra ön, och jag tror jag har gjort Umbertos, kan ni ge exempel på uppdrag som man gör där?

"tror" (w00t):huh:

Orkar inte börja skriva om dem nu, du får kolla på de här filmerna på YouTube. Det är de uppdrag man gör för Umberto.

1, 2, 3 och 4

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 6 months later...
Jag tror det är nu det är dags för dig att börja köpa fastigheter, och göra uppdrag där. :mellow:

För du har väl gjort uppdragen för Love Fist och mc-gänget?

Hej jag har gjort alla uppdrag som man kan göra tex taxi mc gänget den där tjocka spanioren eller va han är och i den stora villan (V) osv alla så har jag köpt hus men nu finns de ingenstans att göra uppdrag på hur gör jag då? den enda fastighet som jag inte har råd med de är på klubben där de står 2 vakter utanför. och den kostar 120000.. hur gör jag för att komma vidare med nya uppdrag är de den där klubben jag måste köpa.. isånnafall behöver jag tips hur man tjänar pengar snabbt he för dsom sagt den kostar 120000 och jag har bara 28300 :( tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej jag har gjort alla uppdrag som man kan göra tex taxi mc gänget den där tjocka spanioren eller va han är och i den stora villan (V) osv alla så har jag köpt hus men nu finns de ingenstans att göra uppdrag på hur gör jag då? den enda fastighet som jag inte har råd med de är på klubben där de står 2 vakter utanför. och den kostar 120000.. hur gör jag för att komma vidare med nya uppdrag är de den där klubben jag måste köpa.. isånnafall behöver jag tips hur man tjänar pengar snabbt he för dsom sagt den kostar 120000 och jag har bara 28300 :( tacksam för svar

Malibu Club behöver du inte köpa för att komma vidare i storyn.

Köp tryckeriet (Printworks) och gör uppdragen så kommer du vidare. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej jag har gjort alla uppdrag som man kan göra tex taxi mc gänget den där tjocka spanioren eller va han är och i den stora villan (V) osv alla så har jag köpt hus men nu finns de ingenstans att göra uppdrag på hur gör jag då? den enda fastighet som jag inte har råd med de är på klubben där de står 2 vakter utanför. och den kostar 120000.. hur gör jag för att komma vidare med nya uppdrag är de den där klubben jag måste köpa.. isånnafall behöver jag tips hur man tjänar pengar snabbt he för dsom sagt den kostar 120000 och jag har bara 28300 :mellow: tacksam för svar

Du kan väl säga vilka företag du äger så det blir lite lättare för oss att hjälpa till?

Om du behöver pengar så är ju de företag som du redan äger en ganska bra inkomstkälla, du kan åka och plocka in dina pengar från dem en gång per dag (speltid). Gör sidouppdrag (taxi, fire fighter, paramedic, vigilante) samt övriga små uppdrag är andra alternativ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan väl säga vilka företag du äger så det blir lite lättare för oss att hjälpa till?

Om du behöver pengar så är ju de företag som du redan äger en ganska bra inkomstkälla, du kan åka och plocka in dina pengar från dem en gång per dag (speltid). Gör sidouppdrag (taxi, fire fighter, paramedic, vigilante) samt övriga små uppdrag är andra alternativ.

jag vet inte riktigt va alla fastigheter heter men dom ja har är glassfabriken strippklubb taxi tryckeriet men jag bara kör runt och runt och de enda jag hittar att köpa är en klubb med 2 vakter utanför och de har ja inte pengar till .. men måste jag ha den innan jag kan gå vidare i spelet=?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag vet inte riktigt va alla fastigheter heter men dom ja har är glassfabriken strippklubb taxi tryckeriet men jag bara kör runt och runt och de enda jag hittar att köpa är en klubb med 2 vakter utanför och de har ja inte pengar till .. men måste jag ha den innan jag kan gå vidare i spelet=?

Cherry Poppers, Pole Position, Kaufman Cabs och Print Works med andra ord. Har du klarat uppdragen eller har du bara köpt dem?

Det som du sedan pratar om är Malibu Club, och det behöver du inte köpa för att klara storyn. Samma sak gäller med Sunshine Autos. Däremot måste du köpa Boat Yard och Filmstudion. När du köpt och klarat alla uppdrag för dem, då ska du så småningom komma vidare i storyn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cherry Poppers, Pole Position, Kaufman Cabs och Print Works med andra ord. Har du klarat uppdragen eller har du bara köpt dem?

Det som du sedan pratar om är Malibu Club, och det behöver du inte köpa för att klara storyn. Samma sak gäller med Sunshine Autos. Däremot måste du köpa Boat Yard och Filmstudion. När du köpt och klarat alla uppdrag för dem, då ska du så småningom komma vidare i storyn.

Hej igen jo nu har jag köpt massa ställen och klarat alla uppdrag på dom , men nu är jag fast igen sista uppdraget jag gjorde var hos phil när han sprängde av sig armen då skulle man köra han till sjukan men sen när ja gjort de hade jag klarat även hans ställe och vad händer nu? åker bara runt i spelet vet inte va man ska göra nu .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej igen jo nu har jag köpt massa ställen och klarat alla uppdrag på dom , men nu är jag fast igen sista uppdraget jag gjorde var hos phil när han sprängde av sig armen då skulle man köra han till sjukan men sen när ja gjort de hade jag klarat även hans ställe och vad händer nu? åker bara runt i spelet vet inte va man ska göra nu .

nu läste jag på forumet att man var tvungen att sälja 50glassar med glassbilen för att komma vidare efter phil hade spräng av sig armen och nu undrar jag och spelet är slut för jag åkte tillbaka till Verietti huset för lance ringde och när ja kom dit hade han blåst mig och gått över till sonny så döda jag dom och sen va de lie prat med den där mesen ken eller va han heter sen kom rulltext? sen när den är slut då kommer man ju ut i spelet igen? så när ja kollar på stats står de att ja bara klarat 49% av spelet.. fattar inget

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...