Jump to content

Sea Sparrow


burken12
 Share

Recommended Posts

Sea Sparrow finns inte att hämta, men du kan skaffa den på två (tre) sätt:

1. I ett uppdrag du får av Gonzales ska du skydda en båttransport med hjälp av en Sea Sparrow.

2. Ett sidouppdrag i form av ett race med Jetski, Sea Sparrow (och Sanchez?) finns att hämta på nån plats jag just nu glömt. Jag kan försöka leta upp den ikväll. När du kört ungefär halva racet måste du byta till helikoptern. Om du är duktig kan du avbryta racet och försöka pusha in den i ett garage.

3. Skaffa ECCD (om du har PSP) och spawna en Sea Sparrow. Såvida det inte tillkommit nåt i senare versioner, kan du inte flyga med den utan bara sitta i den.

:naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2. Ett sidouppdrag i form av ett race med Jetski, Sea Sparrow (och Sanchez?) finns att hämta på nån plats jag just nu glömt. Jag kan försöka leta upp den ikväll. När du kört ungefär halva racet måste du byta till helikoptern. Om du är duktig kan du avbryta racet och försöka pusha in den i ett garage.

:confused:

Ha jag vet!

det är vid fyren, den heter något i stil med land, sea and air

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Ett plan? Jo, det finns ju ett på Escobar och ett annat till öster om Big Mitch Bakers Biker Bar, det är väl de enda.

Vad i helvitti. Har aldrig kört ett plan i VCS trots att jag.. Har kört det mycket. Ska kolla upp det. Vet du ungefär var på Escobar? Är det vanliga Dodo's eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad i helvitti. Har aldrig kört ett plan i VCS trots att jag.. Har kört det mycket. Ska kolla upp det. Vet du ungefär var på Escobar? Är det vanliga Dodo's eller?

Den här kartan hittade jag på GTAforums. Ser ut som om det bara finns två flygplan som du kan få tag i, ett på Escobar (Biplane) och ett vid Big Mitch Bakers. Resten är helikoptrar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bakom vilket hotell? Bakom ens sparställe kan man köpa en svävare, men det är ju inte en Skimmer. Peka ut på en karta vetja, så får jag kolla upp när jag unbrickat PSPn.

ja det hotellet som man har som spar ställe på andra banan(jag tror man måste klara ett vist uppdrag eller är jag ute och cyklar?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kollade nyss upp det här, och ja, man kan köpa en Skimmer bakom ens safehouse på andra ön, det som ligger mittemot tivolit. :ermm: Och förutom Skimmern så kan man även som Henkibojj nämnde köpa en svävare och en Little Willie.

Däremot minns jag inte om man behöver klara något speciellt uppdrag för att kunna köpa den, jag skulle dock tro det.

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kollade nyss upp det här, och ja, man kan köpa en Skimmer bakom ens safehouse på andra ön, det som ligger mittemot tivolit. :lol: Och förutom Skimmern så kan man även som Henkibojj nämnde köpa en svävare och en Little Willie.

Däremot minns jag inte om man behöver klara något speciellt uppdrag för att kunna köpa den, jag skulle dock tro det.

När jag tänker efter tror jag att jag har köpt Skimmer endå. Little Willie finns på taket av safehouset. Ska försöka leta upp det andra planet på flygplatsen.

Antar att det är bäst att använda helikopter till det. Någon som vet om man kan använda stålkastarna på polishelikoptern som i SanAn?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...