Jump to content

jag hade tänkt köpa VCS till mitt PSP...


Rixxz
 Share

Recommended Posts

Kanske inte det du tänker på just, men det är inte likadant som i Vice City, där blodet/vattnet sprutar upp på skärmen...

Gjorde jag dig besviken? :P

Nää, det jag menade var att jag ska döda så många att det ligger blod pölar överallt :o

Åh! kom på en fråga till! Låter ljudet från däcken när man bromsar in lika töntigt som i gta 3 och VC?(Schhhhhh ljud) Eller som I san andreas med ett riktigt "Skreee" ljud?

EDIT: Åhh! Jag fick ett mail från webbhallen idag! Dom skickar det idag, så imorrn dimper det ner i brevlådan...

Även Ifall jag redan vart i Vice City så är det ändå det där sköna pirret i magen när man väntar på ett nytt GTA spel... :o

Edit igen: KL 11 idag damp det ner i brevlådan! har bara kört 2 uppdrag (Vill kunna suga på karramellen länge)

Och måste garantera att Vice City har samma magiska känsla som innan :mf_doof:

Sen är det ju som alla säger att Victor är lite konstig... Att langa droger är fel, men att bryta nacken av oskyldiga människor går bra... :mellow:

Redigerad av Rixxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men att bryta nacken av oskyldiga människor går bra... :doh:

Just den detaljen styr man ju själv över, så det är lika motsägelsefullt som i SA där CJ inte ville folk nåt ont men man själv kunde freeroama folk till döds både till höger och vänster.

Och slirljudet i SA var ju kass, precis som i en tecknad film när någon springer och hastigt bromsar in. Vet inte exakt vilket ljud man skulle jämföra VCS-sladdljudet med, men någon tecknad film är det lyckligtvis inte. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...