Jump to content

Idag skulle varadagen egentligen..


Shady_4_life
 Share

Recommended Posts

Fan vad omogen och barnslig du är.

Den gamla goda GTAsajten-attityden. När mindre erfarna medlemmar någon gång under sitt medlemsskaps första, andra eller tredje år får en sinnessjuk egoboost och beter sig som om de ägde forumet.

1) Jag och Jazz beter oss alltid så på msn. Vi typ bråkar utan att vi menar det

2) Jag blev ägd

:naughty:

Nej nu skäms jag något otroligt faktiskt.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag e lite besviken. Har värkligen tappat lusten för IV och för GTA överhuvudtaget. Är knappt längre inne här hellet nu :naughty:

okej, vem här på forumet vill slå vad om att han säger annorlunda när han står i en spel affär med ett GTA IV exemplar i handen i vår 2008?

och, jo, det blev en "paus" i utveckligen för att det fanns ingen Ekonomi för att utveckla under en tid..?

tröga man får vara..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1) Jag och Jazz beter oss alltid så på msn. Vi typ bråkar utan att vi menar det

2) Jag blev ägd

:(

Nej nu skäms jag något otroligt faktiskt.

Kickbitch. :wub:

... var det inte någon ganska stor nyhet där det stod att den uteslutante anledningen var på grund av utvecklingsproblem, och inte eknomiska problem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väntar hellre på ett fullt utvecklat och färdigt GTA, än ett som jag får snabbt i handen och istället innehåller en massa buggar osv.

För oss som dessutom väntar med att köpa en ps3 eller xbox 360 bara för att kunna spela gta så är det också bara positivt eftersom konsollerna hela tiden sjunker i pris, kommer själv att köpa någon av de dagen före spelet kommer :o>_<

Redigerad av mankan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...