Jump to content

"Vill dela filer med dig"


RavenE
 Share

Recommended Posts

Lägg till dom och be dom dra åt helvete?

Tror inte att den personen har gjort någonting, det kommer uipp hela tiden även om man inte tryckt på något. T ex så är det en som hela tiden får upp en sådan från mig fast jag inte har skickat efter en "ansökan".

RavenE: Testa att trycka på Ja, då brukar det försvinna, du störs väl ändå inte av att ha en tom mapp i den här datorn?

Eller, bruka försvinna är fel ord. Jag har för mig att det försvinner då, ska jag väl säga. :rolleyes:

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade samma problem för ett tag sedan.

Det var nån här (kommer inte ihåg vem) som skickade ett sådant medelande till mig nonstop.

Det är nått som blir fel, det slutade inte förrens han tog bort mig från sina kontakter.

Så tipset är att du ber personen ta bort dig från sina kontakter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

RavenE: Testa att trycka på Ja, då brukar det försvinna, du störs väl ändå inte av att ha en tom mapp i den här datorn?

Eller, bruka försvinna är fel ord. Jag har för mig att det försvinner då, ska jag väl säga. :rolleyes:

Ska prova det.

Jag hade samma problem för ett tag sedan.

Det var nån här (kommer inte ihåg vem) som skickade ett sådant medelande till mig nonstop.

Det är nått som blir fel, det slutade inte förrens han tog bort mig från sina kontakter.

Så tipset är att du ber personen ta bort dig från sina kontakter.

Jepp, det är någon här från forumet för mig också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...