Jump to content

GRΣΣK


Merkky
 Share

Recommended Posts

Nån annan som har uppmärksammat denna sjukligt kungliga serie? Jag, i brist på saker att göra, började se på den, och den visade sig vara grymt bra!

Serien handlar om Rusty Cartwright, som ska börja college. Han möter en lite ny livsstil eftersom han är en allmän tönt. Han dricker inte, festar inte, kan inte prata med tjejer och såklart är han oskuld. Han bestämmer sig för att hoppa på en studentförening, och det är mest det som serien handlar om.

Förutom Rusty finns det en hög med andra karaktärer och serien är grymt beroendeframkallande.

Säsong 1 sändes klart den 10 september, och en säsong två är planerad till 2008, april läste jag nånstans.

Wikipedia om Greek

Enligt mig är serien som American Pie, fast som en serie. Helt underbar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg precis klart Dexter, så behöver en ny serie att nöta. Detta kanske kan vara något. är den lik random collegekomedifilm eller är den seriösare?

Den är som, hm, vet inte hur jag ska beskriva det. Testa titta på två avsnitt, piloten är inte så himla bra enligt mig, men jag var ändå peppad nog att se andra avsnittet också. Efter dom två så blev det bara bättre och bättre.

Men den är ganska random collegekomedi, men ändå så får man se andra typer av studentföreningar, som sportnördarna, dom coola modetjejerna och liknande, så det är inte bara supa, slåss och knulla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...