Jump to content

The Holiday In Vice City


JohanK
 Share

Recommended Posts

Jag ser ner på 92:or för tillfället

Generalisera mera. Haha! Drävling.

Nä men allvarligt Johan, du måste faktiskt kunna ta dålig kritik precis lika väl som bra. Även om Mordos säger det grovt. Hur skulle man annars kunna förbättra sig om alla bara sade snälla saker om en. Det gäller inte bara "stuntfilmer" utan allt möjligt.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får väll försvara mig då ..

1. Jag tar inte illa upp . sen när gjorde jag det? - Bra sagt av dig förresten skaffa rim också så slår du nog beväpnad tjockis!

2. Vad snackar du om?

3. Om du har 15 miljoner i kontanter hemma så blir det inbrott och någon tar 1 miljon, det spelar ingen roll? I en ung ålder som 15 och 16 är det ganska stor skilldnad.

4. Vem som helst kan tyka upp sig bakom datorn, där är man säker man har mamma å pappa i närheten. Jag har erfarenhet av sånnt kan jag lungt säga. Alltså folk vågar inte säga något IRL men hemma på msn kan dom säga vad som helst till mig. Löjligt.

5. Dom som verkligen bryr sig och säger något posetivt som får en peppad och fortsätter med att stunta. Get the picture?

Vad har jag gjort för misstag? - sagt vi?

6. Du borde prova att umgås med kompisar och brukar bli sent då.

Jag kan ta kretik bara så du vet.

DU startade detta, jag avslutar det.

Skriv inget mer alltså med andra ord och så låter vi dom som vill kommentera. :rolleyes:

Peace out !

Inget avslut utan svar.

1. Ditt argument är ungefär lika bra som din film.

2.

Jag blir sur på folk som NÖRDAR något så hårt att dom tror dom har respekt på ett forum (överinternett)?

Du blev arg på internet, du förlorar.

3. Dålig metafor. Pengar och ålder är ingen bra jämförelse. Det hade varit en bra metafor om en människa kan bli 15 miljoner år. Nu kan vi inte det, därför blir den bara idiotisk. Ett år vid 15 - 16 års ålder, det är knappast någon skillnad förutom mängden med hår på kroppen.

4. Jag bor i en lägenhet utan mina föräldrar. Jag är precis likadan IRL. Jag 'tykar' inte upp mig, jag skriver precis som det är. Jag ska inte behöva ringa till dig för att få dig att fatta vad jag har skrivit i ungefär 3 posts.

5. Det är bara Kebab och Antepante som har skrivit att de faktiskt tyckte den var bra. 3 andra, (inkluderande mig) har skrivit att den var si-sådär. Och det handlar inte om att bli peppad att göra mer, det handlar om att fixa det människorna tyckte var dåligt i förra filmen och göra bättre i nästa film. Det är därför det finns negativ kritik. Det är endast man faktiskt bättrar sig. Om alla nu skrev positiva saker, då skulle du inte bli bättre. Du skulle göra samma sak om och om igen. Så kommer någon och säger något negativt och du vill inte göra filmer längre.

Utan negativ kritik skulle det inte finnas positiv kritik. Därav så är negativ kritik viktigt att få också. Jag har gjort mängder med olika signaturer genom åren och jag har fått massor av negativ kritik. Men det är då man vill verkligen imponera nästa gång istället, fixa vad som var fel och sedan göra bättre av sig nästa gång. Förstår du?

Och ja, du skrev "vi" och du blev rövägd.

6. Mina polare bor 6 mil härifrån och tänker fan inte åka 6 mil för att träffas. Kan man göra när skolan börjar igen. Plus, jag tycker inte precis om att umgås, när man inte har något kvar att göra så blir det pinsamt.

Och fel, du startade det här genom att klaga på min kritik.

Jag slutar detta. Hoppas du inte är en trångsynt idiot och faktiskt tar in någon information som jag skrev på 5an.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget avslut utan svar.

1. Ditt argument är ungefär lika bra som din film.

2.

Du blev arg på internet, du förlorar.

3. Dålig metafor. Pengar och ålder är ingen bra jämförelse. Det hade varit en bra metafor om en människa kan bli 15 miljoner år. Nu kan vi inte det, därför blir den bara idiotisk. Ett år vid 15 - 16 års ålder, det är knappast någon skillnad förutom mängden med hår på kroppen.

4. Jag bor i en lägenhet utan mina föräldrar. Jag är precis likadan IRL. Jag 'tykar' inte upp mig, jag skriver precis som det är. Jag ska inte behöva ringa till dig för att få dig att fatta vad jag har skrivit i ungefär 3 posts.

5. Det är bara Kebab och Antepante som har skrivit att de faktiskt tyckte den var bra. 3 andra, (inkluderande mig) har skrivit att den var si-sådär. Och det handlar inte om att bli peppad att göra mer, det handlar om att fixa det människorna tyckte var dåligt i förra filmen och göra bättre i nästa film. Det är därför det finns negativ kritik. Det är endast man faktiskt bättrar sig. Om alla nu skrev positiva saker, då skulle du inte bli bättre. Du skulle göra samma sak om och om igen. Så kommer någon och säger något negativt och du vill inte göra filmer längre.

Utan negativ kritik skulle det inte finnas positiv kritik. Därav så är negativ kritik viktigt att få också. Jag har gjort mängder med olika signaturer genom åren och jag har fått massor av negativ kritik. Men det är då man vill verkligen imponera nästa gång istället, fixa vad som var fel och sedan göra bättre av sig nästa gång. Förstår du?

Och ja, du skrev "vi" och du blev rövägd.

6. Mina polare bor 6 mil härifrån och tänker fan inte åka 6 mil för att träffas. Kan man göra när skolan börjar igen. Plus, jag tycker inte precis om att umgås, när man inte har något kvar att göra så blir det pinsamt.

Och fel, du startade det här genom att klaga på min kritik.

Jag slutar detta. Hoppas du inte är en trångsynt idiot och faktiskt tar in någon information som jag skrev på 5an.

Nu handlar det om att en kompis kommer över sen ska vi ut och jag inte orkar svara och inte att jag blev dissad för det blev jag verkligen inte.

Visst kan jag förstå vad du snackar om också, men ska vi säga att det är chill mellan oss?

Peace!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FÖR HELVETE, LÄGG AV ALLIHOP!

Om ni fortsätter såhär så kan tråden likagärna låsas.

Förövrigt om filmen så var den ok, har sett bättre filmer men som du säger så är du ganska ny inom stunting och jag tycker att du ska fortsätta göra filmer, du ser ut att ha talang och du kanske är en "Oslipad diamant"?

My two cents.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...