Jump to content

Stuntfilm: Något Fräsigt På Engelska ½


justChris
 Share

Recommended Posts

Ja, då var det dags för min första film. Eller vi säger halva film, eftersom lets face it; det är bara skit ändå.

Idag var första dagen jag ens provade på all bumping och grinding och vad det nu är, men lite annorlunda än andra har jag sett.

Det är inte så mycket effekter direkt i den, mest tempoförändringar så man ska hänga med i vad som händer. Ja. Mitten och Slutet är bäst. Ajuste! Det är typ i tidsordning också, så klart att allt i början är lätt trams.

(Man borde kommit på hur man bumpade när man spelade story tycker man -.-V )

Filmen heter Något Fräsigt På Engelska ½

Den går att Streama eller ladda ner från

Filmen @ FileFront

eller kolla på en av sämre kvalitet på

Filmen @ Youtube

PS: Jag är skitdålig på att hitta bra spots? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillade den här skarpt! Du har verkligen stort potential, och om du fortsätter kommer du utan tvekan kunna bli ett proffs.

Gillade hur du beskrev alla stuntsen, det var udda och lite kul. >_<

Jag tipsar dig om att surfa in på gtastunting.net och lägger upp filmen där. Där kommer du säkert få många bra tips om hur du ska kunna avancera. :blink:

Bra jobbat! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillade den här skarpt! Du har verkligen stort potential, och om du fortsätter kommer du utan tvekan kunna bli ett proffs.

Gillade hur du beskrev alla stuntsen, det var udda och lite kul. ^_^

Jag tipsar dig om att surfa in på gtastunting.net och lägger upp filmen där. Där kommer du säkert få många bra tips om hur du ska kunna avancera. :)

Alltså, tack! Det värmer verkligen.

Jo, jag kom på att jag skulle göra så eftersom att göra tricks var det jag var ute efter, kanske inte så mycket att bumpa upp på 2km höga hus genom blue hell så det kom mer naturligt. Sen så vet jag inte ifall något av de tricken som wallride vert. eller wall plant är termer som används men det är ju trick i andra sporter. ^_^

Det svåraste tycker jag är att hitta spots, samt att använda packers och se till att de inte försvinner hela tiden...

Haha, najs. Kanske ska spana in den sidan då. :)

EDIT: Sen var väl inte redigeringen optimal men, så blir det med MovieMaker :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...