Jump to content

Icemat Siberia


n00dles
 Share

Recommended Posts

Öhhhhhhhhhh, ok, vi ska välja färg för dig, LoL, det är en smaksak ju, jag föredrar svarta, blir inte lika smutsiga och man ser inte dammet lika mycket( då på den vita blir den helt grå, på den svarta ser man lite och kan ta bort det), sedan om mn vill kan man matcha till datorn, t.x så har jag ett blått tema runt datorn.

Men det är en smaksak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhhhhhhhhhh, ok, vi ska välja färg för dig, LoL, det är en smaksak ju, jag föredrar svarta, blir inte lika smutsiga och man ser inte dammet lika mycket( då på den vita blir den helt grå, på den svarta ser man lite och kan ta bort det), sedan om mn vill kan man matcha till datorn, t.x så har jag ett blått tema runt datorn.

Men det är en smaksak.

Så fel, på svart ser man minsta lilla damm direkt.

Jag tycker den svarta ser snyggare ut och skulle nog välja den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har dessa hörlurar, och avråder från att köpa dem. Plaster pajar väldigt lätt.

Jag har dem också, men jag skulle inte avråda någon att köpa dom. Visst har du rätt i att plasten kan gå sönder, men tejp lagar allt! Sprack på ett ställe för typ ett år sen för mig, men jag tog lite eltejp till hjälp och det var allt som krävdes. Ljudet är bra, men framförallt är dom riktigt sköna. Har fått ont av många hörlurar, men med dessa kan jag sitta hur länge som helst utan några problem alls.

Det är faktiskt lite sjukt, men även om jag använder högtalarna sätter jag på mig hörlurarna, bara för att dom är så sköna. -_-

EDIT:

Glömde ju tycka till om färgen... Har själv vita, men dom svarta ser nog lite snyggare ut.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har dem också, men jag skulle inte avråda någon att köpa dom. Visst har du rätt i att plasten kan gå sönder, men tejp lagar allt! Sprack på ett ställe för typ ett år sen för mig, men jag tog lite eltejp till hjälp och det var allt som krävdes. Ljudet är bra, men framförallt är dom riktigt sköna. Har fått ont av många hörlurar, men med dessa kan jag sitta hur länge som helst utan några problem alls.

Det är faktiskt lite sjukt, men även om jag använder högtalarna sätter jag på mig hörlurarna, bara för att dom är så sköna. :blink:

EDIT:

Glömde ju tycka till om färgen... Har själv vita, men dom svarta ser nog lite snyggare ut.

Har lagat mina med tejp också, men saken är fortfarande att dem pajar p.g.a dålig kvalitet. Dumt att rekommendera något som går sönder efter ett par veckar typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har lagat mina med tejp också, men saken är fortfarande att dem pajar p.g.a dålig kvalitet. Dumt att rekommendera något som går sönder efter ett par veckar typ.

Sant, alltid bra att påpeka att de inte har den bästa kvalitén på det viset. Mitt tips är dock fortafarande att köpa dom, om du inte tror du har speciellt stora problem med att vara försiktig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...