Jump to content

[SA] XSA Unbroken


Östis
 Share

Recommended Posts

Ja, alltså XSA har gjort en ny film igen, efter 6 månaders arbete. Jag redigerade, och är väldigt nöjd med resultatet. Vill gärna ha era kommentarer härifrån också! Och sådär i förbifarten, dethär är min sista video med XSA. Jag slutar inte stunta, men min tid i XSA är över. Nåja, njut av videon! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg den i morse och jag måste säga att jag tyckte den var utomordentligt välgjord. Introt var kraftfullt och cinematiskt, verkligen känsla i det. Musiken var tung, jag gillade den verkligen och du redigerade runt den med perfektion.

Första stuntet var en lite halvkass inledning om jag ska vara ärlig, det var för slumpaktigt för mig. Nu är jag inte speciellt bekant med San Andreas karta och det är nog mest därför jag tycker så. Resten av era stunts bestog av allt från grovt tekniska saker som Kr3mlins grind till bil-bump till ett tak och förskräckligt högra packer 2 bumps som din, Östis, i Las Venturas och Corevils vid Hollywoodskylten till rent sagt brutala stunts som Deathcobras sista i huvuddelen. Kort sagt var det en stor variation på alla stunts vilket jag gillar. Att det bara var ett taxistunt och ett planstunt var bra. Jag har lite svårt för dem båda, därför hatar jag filmer som har fem av varje, men dem i den här filmen var tunga och antalet gjorde det lättare för mig.

Redigeringen och musiken var som sagt skitbra. Du visade inga stunts för många gånger, du synchronizerade perfekt och så vidare. Finns inte mycket mer att säga. En fantastisk film helt enkelt.

Föresten varför skriver alla alltid om stuntfilmer i preteritum?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WOHOOO!

Igår var det Wasteland Heroes senaste och idag den här. >_<

Tankar direkt. :lol:

--------------------

Vilken jävla bra stuntfilm! :cry:

Stuntsen var helt underbara och mycket kreativa. Redigeringen var superb, så när som på två saker:

1. Ogillade att vissa stunts filmades endast uppifrån. Hade gärna velat se dem från sidan med, det är ganska svårt att uppfatta hur grymt det är annars.

2. Tycker att en 6 minuter lång film på 170 mb borde ha haft lite bättre kvalité. Den här var inte så himla "klar" som man skulle vilja. :lol:.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...