Jump to content

Gäng/Maffia?


.ZixX
 Share

Recommended Posts

Näää. Har för mig att dom snacka nåt om den ryska mafian men det är nog alt man fått veta. Troligt viss lär det ju finnas det :unsure:

ok, synd, men antagligen kommer gäng i gta 3 va med som Forelli Brothers, Leone Family, Sindacco Family, Triads, Diablos och Yardies (elr vad dom heter??) :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror faktiskt inte att något gäng från de tidigare spelen kommer återuppstå. Kanske Leones, Triad, Yardies eller Yakuza isåfall. Men Rockstars mer "påhittade" gäng kommer nog inte komma tillbaka.

det fins nog inga påhittade gäng i gta alla gäng i sa föreställer ett riktigt gäng tex grove street familis föreställear crips och ballas föreställer bloods

Wu zi Mu var ju Triads ledare. Men Triads och Yakuza är väl nästan samma sak? Bara det att Triads är kineser och Yakuza japaner?

bara att dom e två olika gäng triads e väl mer somm ett gängoch yakuza är mer som maffia tror jag har inte spelat gta3 så mycket

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är synd att dom sagt att inte mafian ska vara med så mycket, för jag gillar verkligen mafias :(

Vilken maffia menar du, det finns ju flera olika?

Wu zi Mu var ju Triads ledare. Men Triads och Yakuza är väl nästan samma sak? Bara det att Triads är kineser och Yakuza japaner?

Det är som att säga att italienska och ryska maffian är samma sak.

Fast igentligen så bryr jag mig inte om det är nån maffia. Jag har alltid gillat latino gängen mest. Såna "streetgangs".

Redigerad av T-Bone Mendez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...