Jump to content

Llama Pictures


Xersize
 Share

Recommended Posts

Har nu gjort tre filmer ifrån GTA: SA, de två första för ett bra tag sedan, den nya för bara några dagar senare. Men på grund av jobbiga datorer och krångliga överförings-saker så kan de inte laddas upp ännu :ermm: Men kommer snart.

Film 1: Stunt Andreas (Tema: Inget tema, allmänna stunts) Personlig kommentar om film: Suger, om jag ska vara ärlig. Var dock första filmen jag gjorde :)

Film 2: Return of the Bike (Tema: Cykel) Personlig kommentar om film: Bättre än första, men fortfarande kunnat bli bättre

Film 3: Legs and Feet (Tema: Springa/cykla och hoppa med cykel eller utan) Personlig kommentar om film: Helt ok. Dock är musiken lite skumt inlagd vid början av låtarna, men det kan jag leva med.

Sådär, kommer nog upp snart om jag har tur :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukar inte köra med uppsatta trucks. Jag kan det men känns inte lika kul. Mestadels improviserar jag. Kör igång Fraps, ser mig omkring och stuntar :unsure:

Förresten, har nyss upptäckt nya "svårigheter", kan ta längre tid än tänkt, sorry folks

mm, Själv håller jag på med en lång film men jag tror nog att jag kommer att sluta på projektet eftersom de kommer ta typ 1 gig sedan att göra projektet till en färdig film ^_^!!!

Men som jag vet så tänkte jag göra den så bra som möjligt men när jag såg Merkkys Stunt Tales så märkte jag att de e bätre med trucks och skit men jag gör inte direkt de... Desutom har jag hittat en Gravitations Mod som gör de lite lättare :( men de verkar lite orättvisst och falskt och fel :S!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, vissa kör med sådant och andra program. Jag kör vanligt GTA, roligast så enligt mig >_<

Men om du vill så kan du få en mod som gör att du bland annat kan:

1. Spawna 8 stunt bilar och andvändbara ramp bilar. (Finns två olika 8 Way Spawners med olika bilar).

2. Du kan aldrig få mer än 0 polis stjärnor p.ga det är max poliser

3. Du kan ändre gravitationen (bra för att göra högre hopps).

4. Du får oändligt hälsa / skyddsväst (health / armor - kan aldrig gå under 250).

5. Teleporter - Du kan teleportera dig fort.

6. Jetpack - Snabbare än Teleporter och med denna kan du också flyga uppåt.

7. Välta bilen till rätt sida om den är upp och ner.

8. Aktivera eller Avaktivera Ghost Town.

OCH MYCKET MER!

Bäst av allt så märks dem oftast inte att du andvänder moden när du stuntar.

Redigerad av Avgen_VC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om du vill så kan du få en mod som gör att du bland annat kan:

1. Spawna 8 stunt bilar och andvändbara ramp bilar. (Finns två olika 8 Way Spawners med olika bilar).

2. Du kan aldrig få mer än 0 polis stjärnor p.ga det är max poliser

3. Du kan ändre gravitationen (bra för att göra högre hopps).

4. Du får oändligt hälsa / skyddsväst (health / armor - kan aldrig gå under 250).

5. Teleporter - Du kan teleportera dig fort.

6. Jetpack - Snabbare än Teleporter och med denna kan du också flyga uppåt.

7. Välta bilen till rätt sida om den är upp och ner.

8. Aktivera eller Avaktivera Ghost Town.

OCH MYCKET MER!

Bäst av allt så märks dem oftast inte att du andvänder moden när du stuntar.

Du verkar ha missförstått konceptet med vad som kallas modding i stuntingkretsar, >_<

Att använda Dannye's Main.SCM (det du beskrev) är inte modding i sig, man använder den för det mesta till att spawna en packer där, och en PCJ där, för att slippa fara ut och leta efter dom. Teleporter används till att komma tillbaka till stället därifrån du tar sats till ett stunt, spara tid kan man kalla det.

Eh ja, hur fan började jag nu prata om det, anyhow, modding i stunting, är när du gör saker som du inte kan göra i normala fall (ex. Spawna en packer inuti en vägg, spawna dig upp till ställen du inte kan ta dig till normalt (omoddat) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt mig förklara hur de flesta av mina stunts går till:

Låt säga att jag bestämt mig för att klättra upp på ett tak och hoppa vidare till ett annat. Jag hittar ett tak jag når upp till och spelar in. Sedan när jag väl är där uppe så kollar jag mig omkring och kör bara. Blir mer originelt då :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...