Jump to content

Bullet `N Cash - Kommer Snart


Avgen_VC
 Share

Recommended Posts

Hej och Hoj! Nu tänkte jag nyss göra en storyline film, Som blir totalt cirka 2-5 timmar lång om man räknar med alla delarna tillsammans vilket blir cirka 20-40 delar!!!

Tjuvkik: Non-Stop Action, Stunt på land och i atmosfären, Youtube Kvalité, Senaste Musiken m.m!

Handlingen får man reda i slutet av Del 2 efter krediterna!

P.S Har ni sånsin varit så högt upp att ni inte äns kan se den längsta skyskrapan ned ifrån? Då är detta något!

Redigerad av Avgen_VC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

aa massa stunts :)

Stunt Hopp, Hinder Undvikningar, Bank rån, Flygande bilar, Freestyle Dodo, Båt stunt, Action m.m :wub:

den kommer bli typ 30min-1 timme lång tror jag :) Kommer att behövas o ladda ner XD

Kan någon berätta hur man gör så andra kan ladda ner den genom bara en länk :D höhö?

Eller skicka en hemsida där jag kan ladda up den så andra kan se den där ifrån utan att ladda ner (utom youtube för där kan man bara cirka 10 minuter film bara :S).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

aa massa stunts :)

Stunt Hopp, Hinder Undvikningar, Bank rån, Flygande bilar, Freestyle Dodo, Båt stunt, Action m.m :wub:

den kommer bli typ 30min-1 timme lång tror jag :) Kommer att behövas o ladda ner XD

Kan någon berätta hur man gör så andra kan ladda ner den genom bara en länk :D höhö?

Eller skicka en hemsida där jag kan ladda up den så andra kan se den där ifrån utan att ladda ner (utom youtube för där kan man bara cirka 10 minuter film bara :S).

Filefront.com

Där kan man välja om man vill streama eller ladda ner filmerna som laddas upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

nja men måste man inte betala där? Typ varje gång jag försökte ladda ner Halo: Combat Evolved full Version innan så fick jag betala Gold... har slutat med de nu för dem tigger bara pengar sen typ: Köp NU! och allt sånt i mina mails :wub: Föresten, Hur lägger jag in Text Lay (Text som kommer fram under filmens gång) på Windows Movie Maker?

Redigerad av Avgen_VC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nja men måste man inte betala där? Typ varje gång jag försökte ladda ner Halo: Combat Evolved full Version innan så fick jag betala Gold... har slutat med de nu för dem tigger bara pengar sen typ: Köp NU! och allt sånt i mina mails :) Föresten, Hur lägger jag in Text Lay (Text som kommer fram under filmens gång) på Windows Movie Maker?

Kostar inte något, vad jag vet :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som kan berätta hur jag lägger in Text Overlay?

Om ni går till Windows Movie Maker sen Show Timeline. Så om ni kollar där nere där man lägger in videon och sånt så de blir en film så finns Text Overlay underst alla.

Video

Audio

Text Overlay

Kan någon förklara hur jag lägger in Text Overlay???

Behöver det till Credits, Outro och Intro :wub: m.m!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intron är klar nu, Blev ganska nöjd med introt om jag ska erkänna :wub:

Intron blev cirka 3 minuter lång så jag tror att filmen blir ganska lång om jag räknar ut tiden med replikerna och skit :) så aa.. Vi får se :)!

P.S Kan man ladda up .MSWMM film filer på Filefront för filmerna blir alltid .MSWMM på Windows Movie Maker.

Blir ganska orolig om man kan eller ej för annars måste jag få reda på hur jag byter .MSWMM till en annan slags fil bara för att ladda up den på Filefront :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

aa massa stunts :wub:

Stunt Hopp, Hinder Undvikningar, Bank rån, Flygande bilar, Freestyle Dodo, Båt stunt, Action m.m :angry:

den kommer bli typ 30min-1 timme lång tror jag :D Kommer att behövas o ladda ner XD

Kan någon berätta hur man gör så andra kan ladda ner den genom bara en länk :D höhö?

Eller skicka en hemsida där jag kan ladda up den så andra kan se den där ifrån utan att ladda ner (utom youtube för där kan man bara cirka 10 minuter film bara :S).

Man kan om man har "Director"-medlemsskap.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag lärt mig allt jag behöver o veta. Men jag tror nog jag kommer att byta nemnet på filmen till något annat. Vi får se.

P.S Jag söker någon som kan kolla igenom delarna jag gjort i filmen och typ tycka :S jag väljer endast ut 2 st.

Någon nyfiken på att vilja se filmen som kan ställa up och se delar av den nu? (Dem kommer att se hela filmen om man sätter ihop alla delarna). Någon :angry:?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok, Nu e jag klar endast typ 10% av filmen (början) men jag har fortfarande mycket kvar... Filmen e total cirka 12minuter just nu. Men alltså sen kommer jag att behöva lägga till mer tid till scenerna och scenerna kommer bli massa (P.ga Att tommy ska kunna "HEMLIGT!" en "HEMLIGT!"). Desutom efter att Qouad har betygsatt den och någon mer så om den blir bra så kommer premiären om en snar tid... Men om inte så kommer jag nog att behöva ändra en del saker (Som qouad och en annan tkr att jag ska ändra som inte blev bra och möjlighet att ändra)... Så aa (w00t)

Föresten så vet jag nog det jag behöver veta.

Men jag har bara en fråga.

Typ enligt filmen så kommer Tommy, Lance, Phil, Mercedes och många fler o vara med i filmen (Hur? de får ni se). Men typ finns de någon program som gör att man kan hacka kameran så man kan flytta på den och se typ karaktärerna fram ifrån medans dem springer så kameran inte flyttas typ... Förklara plzz!

"Classic Controlls" är en dålig ide för då dem rör sig så rör kameran sig och då kan man inte se dem fram ifrån och skit :S!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag har bara en fråga.

Typ enligt filmen så kommer Tommy, Lance, Phil, Mercedes och många fler o vara med i filmen (Hur? de får ni se). Men typ finns de någon program som gör att man kan hacka kameran så man kan flytta på den och se typ karaktärerna fram ifrån medans dem springer så kameran inte flyttas typ... Förklara plzz

Camhack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...