Jump to content

Telefon Uppdraget - Autocide (Bugg?)


Avgen_VC
 Share

Recommended Posts

Tja! Jag kan inte hitta en kille som heter Dick Tanner. Typ jag vet att han sitter i en bil men vart???

Den Trianglen på kartan som visas, går jag ditt och står på den så står jag mitt på gatan. :S Typ kan någon förklara om de e bugg eller vart denna kille igentligen är? Blir tokig alltså =S!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dick Tanner är den andra gubben man ska hitta. Han jobbar på DBP Security, när du kommer till honom så står det att du ska ta det lugnt, men det spelar ingen roll. Så fort du kommer dit, det är riktigt lätt att hitta, så åker bara hans bil iväg. Antingen så måste det vara en bugg du stött på, eller så märker du bara inte att hans bil kör iväg precis när du kommit dit.

Förresten, du har väl hittat den första gubben, han som står uppe på reklamskylten?

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, men jag hade för mig att han hette Mark Griffon, men skitsamma. Han står högt uppe på en reklamskylt, så om du står precis nedanför trinageln, backa då en bit bort, så autosiktar du på honom med att större vapen, då ska du kunna döda honom. Alltså, han står högt uppe på en reklamskylt, inte på marken.

Har du förresten inte lärt dig triangelfunktionen? När en kille står i samma höjd som dig är det en fyrkant på radarn, när det är en triangel ner så är gubben någonstans nedanför dig, och när det är en triangel upp så står gubben någonstans ovanför dig.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte hitta han förste. Kan någon skicka en screenshot på vart han e eller förklara bätre =(??

Jag vill gärna klara denna. har bara telefon uppdragen kvar tills de två sista uppdragen -.-!

dektbuktjwg7.png

När du står på gatan, kolla runt lite så ser du en grov stolpe, blå om jag inte minns fel, på högra sidan av vägen när du kommer över bron från andra ön.

Ta snipern och sikta uppåt till toppen. Ser du inte gubben så gå lite bakåt och gör det igen. Och när du ser honom så är det bara att knäppa av ett skott. Bara att ta nästa.

Och som pimpfoolife skrev:

När en kille står i samma höjd som dig är det en fyrkant på radarn, när det är en triangel ner så är gubben någonstans nedanför dig, och när det är en triangel upp så står gubben någonstans ovanför dig.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle du ha problem med att knäppa killen från det långa avståndet så kan du gå upp på taket på det stora köpcentret alldeles intill. Jag har själv varken prövat om detta funkar och jag vet att du förlorar bra med tid. Men det var bara en lösning om det nu är så att du inte kan skjuta honom från marken.

Men annars kan jag inte förstå hur du inte kan fatta. Gå precis under triangeln på radarn, backa bakåt kanske 20 steg, sikta mot punkten där du stod fast en bra bit högre upp, och du ser en gubbe med en rosa pil över sig.

Cyprez: Ja, skönast är ju helt klart Dick Tanner. Driv3r karaktärens namn fast dom har lagt till det trevligare namnet Dick innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahaa :D Tänkte inte på Uppåt pilen :wub: Aja ska testa om jag hittar honom nu :S Men jag har inte sett någon skylt vid det området i alla fall :)

Hittade honom =D!!!

Ska ta en semester till liberty city efter jag har fixat mina affärer i vice city ^.-!

P.S E det möjligt att åka till liberty city från vice city? Typ de står så vid flygplatsen Vice City =S?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahaa :wub: Tänkte inte på Uppåt pilen :wub: Aja ska testa om jag hittar honom nu :S Men jag har inte sett någon skylt vid det området i alla fall :(

Hittade honom =D!!!

Ska ta en semester till liberty city efter jag har fixat mina affärer i vice city ^.-!

P.S E det möjligt att åka till liberty city från vice city? Typ de står så vid flygplatsen Vice City =S?!

Nope. Inte möjligt att åka till LC från VC. Och om det står så vid flygplatsen så är det bara ett litet skämt, inget mer med det.

Åka till LC kan du däremot göra i SA, men bara i ett uppdrag dock.

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man behöver inte göra uppdraget i SA för att åka till LC. =) Man kan ta vägen med Blue Hell eller hur de stavas xD! Har testat de en gång ^,- Kom till LC redan första gången jag spela SA på Ps2 :wub:

Föresten kan man ladda ner SA till PC och spela det med 32mB Grafik kort eller MÅSTE man ha 64mb :S?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...