Jump to content

Pajjat min nya dator?


kebabkurt
 Share

Recommended Posts

Jag fick en ny bärbar dator med Vista igår. När jag startade den började den installera Vista. Men min klåfingrade lillebror stängde skärmen mitt i och installationen avbröts. när jag startade datorn igen kan jag inte komma in på windows och det står att jag ska starta om datorn och installera om windows, men när jag staartar om den kommer samma meddelande upp. Tydligen ska man trycka på F11 för att starta någon slags Recovery Manager, men jag har fan pumpat F11, det funkar helt enkelt inte.

Det är skit iriiterande och jag vill gärna få igång den i helgen, jag orkar inte vänta på att supporten ska öppna på måndag.

Hur fan får jag igång den!?

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får allt vänta på supporten, utan windowsskiva kan du inte mycket göra mer än att slå ner din lillebror. :wub:

Precis, det är sjukt irriterande att de gör på det viset. Därför man ska köpa en dator som inte är märkesdator (För det är väl bara de som gör så?)

Men jag gjorde en jävel, när min hårddisk kraschade så skickade de ner lite skivor till olika program och till alla Dell-program som finns som behövs och en XP-skiva. Jag sket i att skicka tillbaka xp-skivan och den med alla program som är nödvändiga :wub: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...