Jump to content

ÅKA taxi och buss


Pubisboy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men för helvete! Hur orkar ni diskutera en sådan patetisk sak?! Han skrev något som redan var skrivet I tråden. Jaha, och? Vad spelar det egentligen för roll? Alla forum funkar inte som gtasajten har jag märkt. Vi kanske ska göra en insändare om detta I Afonbladet? Nej. Lugna ner er för fan, det är ingen jävla copyright på det som skrivs här. Nu tycker jag vi återgår till tråden och lägger locket på.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för helvete! Hur orkar ni diskutera en sådan patetisk sak?! Han skrev något som redan var skrivet I tråden. Jaha, och? Vad spelar det egentligen för roll? Alla forum funkar inte som gtasajten har jag märkt. Vi kanske ska göra en insändare om detta I Afonbladet? Nej. Lugna ner er för fan, det är ingen jävla copyright på det som skrivs här. Nu tycker jag vi återgår till tråden och lägger locket på.

Det var det jag menade. Slut punkt..........

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag skriver vad jag vil läser vad jag vill jävla idioter sluta tjafsa fortsätt nu med den gammla ämnet

Tagga ner. Det gör inget om du skrivet något som redan har skrivits, jorden går väl inte under för det? Däremot behöver man inte ha en jävligt tjurig och muppig attityd för det. Dessutom är det extremt onödigt att ägna en hel sida åt att diskutera en sådan sak och att dessutom överreagera som du Johnny är minst lika onödigt.

Säg förlåt (för de överkänsliga) - "jag såg inte att det hade nämnts tidigare" och saken är avklarad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

-Du sitter där i baksätet i taxin, gött tillbakalutad och ser på vimlet utanför. Reggie-musiken strömmar lugnande ur högtalarna, en skön jamaican med rastaflätor, regnbågsmössa och hela baletten rattar fordonet, lugnt sugande på en joint, samtidigt som han babblar på om att han kan fixa "nice, sexy girls" åt dig.

Plötsligt ser du en av triad-maffians bilar svänga ut framför taxin sammtidigt som en annan lägger sig tätt bakom. Bilan bakom gasar på och kör in i taxins kofångare med en hård duns.

Du lutar dig lugnt fram över sätet, räcker fram en 100-dollar-sedel till chaffisen med orden -"do you think this piece of juk can go any faster?"

-"aaaah, yaas my friend, buckel up!"

Du stoppar händerna innanför jackan och drar fram 2 desert eagles, sparkar ut bakrutan and the chase is on!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag skriver vad jag vil läser vad jag vill jävla idioter sluta tjafsa fortsätt nu med den gammla ämnet

Kan du inte läsa ska du ge fan i att skriva. Väx upp.

Skulle vara kul att kunna kapa bussar och taxis, eller bilar överhuvudtaget :shifty:

Spelet heter fortfarande Grand Theft Auto trots allt, så jag skulle nog tro att det kommer gå bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man ska kunna åka taxi borde det väl vara så att man hoppar direkt till stället man vill till. Man måste ju vinna nått på att betala för att inte köra själv.

Fast det vore ju ganska coolt att sitta i baksätet när någon kör. Det är ju också bra om man inte hittar så lätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och att försvara rövhål som inte har vett nog att läsa igenom en tråd inann de skriver tillför ju jävligt mycket.

teoman: läs innan du skriver, dumfan!

Arg emo pojke som söker uppmärksamhet och hela tin folk att klaga på?

Gå o leka med rakbladen förfan. Och snälla. Säg att "87" bakom ditt namn är ditt lyckonummer eller något annat, och inte då du är född

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klagar du på min stavning för du inte har något annat att säga eller?, annars vill jag veta varför du klagar.

Såvitt jag förstått det så har du inte tjaffsat med han nåt i den hära diskussionen, varför startar du nåt igen när dom väl har gett sig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit kolla här:

"During the demo, Niko was seen approaching a bus stop. When he reached it, an icon appeared on-screen that enabled him to control the bus schedule. Is it possible to use the bus service similar to how you can with trains? "

På svenska:

"Under demo-filmen fick man se Nico närma sig en busshållplats. När han kom fram till den visade sig en ikon på skärmen som gav honom möjligheten att kolla busstidtabellen. Det är möjligt att använda bussarna som man kan använda tågen?"

KÄLLA

Det verkar alltså som om man kommer att kunna åka buss! YAY! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...