Jump to content

Lite problem med VC


Kaske
 Share

Recommended Posts

Jag har spelat igenom VC typ 5 ggr nu, och jag ORKAR inte göra det igen..

:)

Jag har tankat lite moddar, typ Vice city Delux mm. Allt funkade, tills idag..

Har tankat 2 bilar, en Limo och en Lambo.. och sen ett skin, och sen "No sink mod"

Jag kan inte ladda EN ENDA sparning jag laddar ner och jag orkar verkligen inte klara allt igen, säker på att det blir samma problem igen, så fort jag hittar nå nytt.

Jag hade samma problem förut, har en liten aning om att det kan vara "no sink mod" som gör det.. är inte säker..

Kan någon förklara dethär för mig? :)

Eller ska jag bara insallera om ALLT igen?

Redigerad av Kaske
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har spelat igenom VC typ 5 ggr nu, och jag ORKAR inte göra det igen..

:)

Jag har tankat lite moddar, typ Vice city Delux mm. Allt funkade, tills idag..

Har tankat 2 bilar, en Limo och en Lambo.. och sen ett skin, och sen "No sink mod"

Jag kan inte ladda EN ENDA sparning jag laddar ner och jag orkar verkligen inte klara allt igen, säker på att det blir samma problem igen, så fort jag hittar nå nytt.

Jag hade samma problem förut, har en liten aning om att det kan vara "no sink mod" som gör det.. är inte säker..

Kan någon förklara dethär för mig? :)

Eller ska jag bara insallera om ALLT igen?

Moddar du "Main.scm" så kan du inte använa dina gammla sparningar..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ifall du tankar en sparfil som använts till en moddad main.scm måste du tanka den moddade main.scm också. Eller, tankar du en sparfil från ett spel med omoddad main.scm så måste du lägga in original-main.scm för att kunna använda den sparfilen också. Man ska alltid backupa om man ska börja modda.

Alltså, varje moddad main.scm skapar egna sparfiler som inte funkar med andra main.scm-filer. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...