Jump to content

''Huvuduppdragen''


Cyper
 Share

Recommended Posts

Jag tänkte att det kunde vara kul att spara lite uppdrag på Stauton Island tills senare. Dock så vill jag kunna komma över till Shorside Vale utan att klara alla uppdrag på Stauton Island. Går det? Så vitt jag vet har det funkat att exempelvis göra uppdrag hos de större bossarna, medans man kan klara sig till andra stadsdelen utan att ha gjort exakt alla uppdrag. Om jag gör alla uppdrag för Salvatore, är det då möjligt att jag kan ta mig till Shorside Vale? Det är ju alltid ett visst uppdrag som tar dig till andra stadsdelar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om du redan kört igenom storyn, men under en viss tid så pendlar man mellan städerna titt som tätt. Jag tror till exempel att Toshikos alla uppdrag är fristående (vad jag minns kunde jag köra dem när jag låst upp SSV), men Donald Loves uppdrag är viktiga för att komma vidare. Kyrkouppdragen tror jag är fristående. McAffreys uppdrag tror jag behöver göras, jag minns inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om du redan kört igenom storyn, men under en viss tid så pendlar man mellan städerna titt som tätt. Jag tror till exempel att Toshikos alla uppdrag är fristående (vad jag minns kunde jag köra dem när jag låst upp SSV), men Donald Loves uppdrag är viktiga för att komma vidare. Kyrkouppdragen tror jag är fristående. McAffreys uppdrag tror jag behöver göras, jag minns inte.

Får väl göra Donald's uppdrag då. Otur, gillar inte McAffreys. Är alltid kul att låsa upp hela staden men fortfarande ha uppdragsgivare kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...