Jump to content

BåtLan


Zack
 Share

Recommended Posts

Låter lite väl "maffigt", men visst, det kan funka. Problemet är, som du sa ovan, om någon/några känner sig manade. Låter rätt häftigt i alla fall :unsure:

Jo, men jag har pratat med personen som har hand om båten och hon sa att det verkade som en kul idé. Det kommer vara dyrt så vi kommer behöva sponsorer med. Jag tycker det skulle vara skitkul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter grymt faktiskt. Men borde du inte kanske köpa en ordentlig domän så att man fattar att ni är lite seriösa :unsure:. Sen så kanske ni kan reklamera runt på stan om BåtLanet.

Haha :teehee: Kanske det. Fast vi kommer ha sjukt mycket att göra innan så det kommer nog ta ett tag om vi bestämmer oss att göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dator till Tyskland ja :ph34r:

Enda problemet är att man måste vara minst 18 för att få åka på båten och jag är nog en av få som har en lanande pappa ^^,

Tack Slew :P

Men, egentligen borde ni kunna prata do iaf till 15, just på lanet, alltså dom som lanar har speciell biljett bara till lanet och så som det kan var a15 år på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men, egentligen borde ni kunna prata do iaf till 15, just på lanet, alltså dom som lanar har speciell biljett bara till lanet och så som det kan var a15 år på?

Problemet är ju att folk kommer hoppa över och köpa sprit. Det kommer inte Stena gilla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dreamhack har ett par år på nacken och bra sponsorer. Du har vad? En idé, och det är allt.

Jag är ganska säker på att det kommer floppa.

Dreamhack skulle säkert kunna hållas på en båt, men inte ett nystartat lan.

Jag har en sponsor. Stena Line, de sponsrar med båt, hytter så man kan sova fint. Sen känner jag marknadsföringschefen över Danica(Stora båten) som kommer att hjälpa till om vi bestämmer oss för att genomföra Lanet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, och StenaLine är ju i princip i samma branch som säg, ASUS? -.-

Var inte så nedlåtande. Det du säger stämmer visserligen, det kan bli svårt, men det KAN ju också gå. Däremot lär man behöva mer än en idé och några månaders planering. Det tar säkert minst 1-2 att genomföra projektplanen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...