Jump to content

~~ Travian ~~


Siana
 Share

Recommended Posts

Super mega bump !!

Jag har nu börjat spela detta sjukt roliga spel. Min by heter "Karlstuna" och ligger på server 2 i syd-väst. Är galler.

Har bara börjat så jag har bara 37 invånare än, men snart ska jag snuska sönder allt och alla. :shifty:

Just ja, en fråga: Kan olika stammar gå med i en allians? Alltså kan Germaner bilda en allians med Galler?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 129
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Super mega bump !!

Jag har nu börjat spela detta sjukt roliga spel. Min by heter "Karlstuna" och ligger på server 2 i syd-väst. Är galler.

Har bara börjat så jag har bara 37 invånare än, men snart ska jag snuska sönder allt och alla. :shifty:

Just ja, en fråga: Kan olika stammar gå med i en allians? Alltså kan Germaner bilda en allians med Galler?

Jepp, du kan bilda allians med i stort sätt vem som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Har bara en liten fråga som ni säkerligen kan svara på :sick:

Som ni ser så står det att svärdskämparna kostar så och så mycket.

1) Var tränar man dom?

2) Om man tränar dom i akademin, så är dom ju oerhört dyra egentligen?

Det står ju att dom är billiga och man ser att dom inte kostar så mycket :s

post-9879-1191169113_thumb.png

post-9879-1191169122_thumb.png

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har bara en liten fråga som ni säkerligen kan svara på :sick:

Som ni ser så står det att svärdskämparna kostar så och så mycket.

1) Var tränar man dom?

2) Om man tränar dom i akademin, så är dom ju oerhört dyra egentligen?

Det står ju att dom är billiga och man ser att dom inte kostar så mycket :s

Asså i akademin så forskar du efter nya soldater, sedan när du gjort det, så finns de i barackerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Och så säger de att WoW är beroendeframkallande. Inte som Travian! Började spela för en halvtimme sen och har fastnat för det totalt! Min by heter Rövhålet och koordinaterna är 91/173 på server 3. Problemet är att jag inte vet vilken server min kompis är reggad på. Jag kan inte träffa honom om han är på tex server 2 va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och så säger de att WoW är beroendeframkallande. Inte som Travian! Började spela för en halvtimme sen och har fastnat för det totalt! Min by heter Rövhålet och koordinaterna är 91/173 på server 3. Problemet är att jag inte vet vilken server min kompis är reggad på. Jag kan inte träffa honom om han är på tex server 2 va?

Nej, men du kan göra en användare på server 2! En användare per server kan man göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men du kan göra en användare på server 2! En användare per server kan man göra.

Server 2 är det enda rätta ^^ Har runt 6000 invånare och köttar upp defftrupper inför slutspelet som antagligen kommer runt jul :whistling:

Edit: Kicken, jag ser dig inte när jag söker på Karlstuna :S

Redigerad av Zack
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...