Jump to content

Sportlov -07


Merkky
 Share

Recommended Posts

Ännu en meningslös film i era ögon, men jag vill gärna ha kommentarer på redigeringen. >_<

Det är bilder som blev tagna under sportlovet iår, mestadels skoterkörning och öldrickande.

Detta är även ett sätt att slippa ladda upp en hög med bilder, som jag måste minska ner och ladda upp en och en. Så ge gärna kommentarer på bilderna också. :mellow:

Youtube Streaming - Jävligt värdelös kvalitét, men det duger. Det verkar även som att YouTube förstör all synkning, vilken är grymt jobbigt. Rekommenderar att ni tankar den. :)

FileFront - Ladda hem den istället, om nån kan lägga upp den nån annanstans än filefront så blir jag glad. :ph34r:

Puss.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naaw. :)

Kom hit så bjuder jag på en kaka sen får du prova. :D Vars bor du egentligen?

Lund. Så långt söder ut man kan komma. Vi har ingen snö här, bara sol och paraplydrinkar. B)

Kommer jag upp till Norrland nån dag så får du lära mig köra såndär maskin. B) (efter kakätandet)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lund. Så långt söder ut man kan komma. Vi har ingen snö här, bara sol och paraplydrinkar. B)

Kommer jag upp till Norrland nån dag så får du lära mig köra såndär maskin. B) (efter kakätandet)

Haha, låter jobbigt.! :) Men det är skitlätt, gasa, styr. Skitroligt om det är mycket snö, då kan man luta sig som tusan i kurvorna. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...